دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 فروردين 1394 - 09:33
کیانوش رستمی در گفت و گو با آنا:

توکلی و وزنه‌برداران به هم اعتماد کنند

رفتن بهمن زارع از سمت سرمربیگری تیم ملی وزنه برداری و آمدن حسین توکلی سوالات زیادی را در ذهن علاقه مندان با این ورزش ایجاد کرده است چرا که تمامی ملی پوشان وزنه بردار موافق ماندن زارع در تیم ملی بودند.
کد خبر : 12368

کیانوش رستمی قهرمان مسابقات جهانی 2014 قزاقستان در این باره به خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، اظهار کرد: «آقای زارع سرمربی بسیار خوبی بودند و در موفقیت های اخیر من نقش به سزایی داشتند. این جوری که شنیدم خودش به خاطر کسالت مادر پیرش از تیم ملی کنار کشیده تا از او نگهداری کند. البته این حرف ها را از زبان خودش نشنیده ام و هر وقت جواب تلفنم را بدهد می توانم حقیقت را بپذیرم.»


ملی پوش وزنه برداری با بیان اینکه خدا را شکر می کند که حسین توکلی جانشین زارع شده است، تصریح کرد:« اگر به گذشته برگردیم زمانی که تازه به تیم ملی آمده بودم زیرنظر توکلی کار کردم و او سالیان قبل زحمات زیادی برای من کشید. بازگشت دوباره توکلی را به فال نیک می گیرم و امیدوارم با آغاز تمرینات تیم ملی بزرگسالان دوباره اتفاقات خوبی برای وزنه برداری رخ دهد. بدون تردید حمایت یکایک ملی پوشان و جامعه ورزش از توکلی گام بزرگی در موفقیت سرمربی جدید تیم ملی خواهد بود.»


وی ادامه داد: « توکلی قهرمان المپیک سیدنی است و با روحیات بیشتر بچه های تیم ملی آشناست. بهترین حالت برای موفق شدن وزنه برداری در میادین بین المللی اعتماد متقابل سرمربی و وزنه برداران به یکدیگر است. متاسفانه ما امسال زمان زیادی را هدر داده ایم و تنها 6 ماه برای موفقیت در مسابقات جهانی هیوستون آمریکا فرصت داریم. در دوره های قبل همیشه 10 ماه مانده به این رقابت های بزرگ و حساس اردوهای تیم ملی آغاز می شد و امسال خیلی دیر این اتفاق می افتد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته