دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 فروردين 1394 - 09:29

پیام‌‌ تبریک وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به کشتی گیران

کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان با صدور پیام‌های جداگانه‌ای قهرمانی تیم کشتی ایران در مسابقات جهانی‌آمریکا را تبریک گفتند.
کد خبر : 12367

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا،کمیته ملی المپیک ضمن تقدیر از رشادت ها و مبارزات بسیار دیدنی و جذاب کشتی گیران آزاد کشورمان در رقابت‌های جام جهانی،چهارمین قهرمانی پی در پی دلاور مردان ورزش ملی کشورمان در این رقابتها را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در پیام تبریک کمیته ملی المپیک خطاب به مسئولین این فدراسیون،کادر فنی،کشتی گیران،مسئولین و ملت بزرگ ایران آمده است:
بار دیگر پهلوانان و دلاور مردان کشتی کشورمان در چهل و سومین آورد گاه جام جهانی با مبارزات دلاورانه و زیبای خود ضمن شکست مقتدرانه تیم های قدرتمند جهان پای به فینال گذاشته و با شکست تیم ملی آمریکا میزبان این رقابتها، دل میلیونها ایرانی را در اقصی نقاط جهان شاد کرده و با به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس کشورمان و طنین انداز کردن سرود ملی جمهوری اسلامی در سالن مسابقات مایه بالندگی و غرور تمامی ایرانیان عزیز شدند.
ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به مسئولین و مدیران محترم و زحمکتش این فدراسیون،کادر فنی،ملی پوشان و ملت بزرگ ایران به تمامی آنها دست مریزاد وخسته نباشید گفته و برای مجموعه موفق فدراسیون در دیگر رقابتهای مهم پیش رو بخصوص رقابتهای کسب سهمیه المپیک ریو و بازیهای المپیک 2016 آرزوی موفقیت دارد.
کمیته ملی المپیک بر خود وظیفه می داند با تمام توان از این رشته ملی و بومی که همیشه مایه مباهات و افتخارآفرینی ایران عزیز در عرصه بین المللی بوده است حمایت و پشتیبانی کرده تا نمایندگان این رشته پهلوانی با مدیریت دلسوزانه و خستگی ناپذیر خود و پشتکار و تلاشی که در کادر فنی و ملی پوشان دیده می شود و همچنین حمایت ویژه دستگاه های مختلف با عزمی راسخ در آوردگاه بزرگ المپیک 2016 با پیروزی های خود زمینه ساز نشاط و غرور ملی ملت عزیزمان گردد.


همچنین متن پیام وزیر ورزش و جوانان هم به این شرح است:
"بسم الله الرحمن الرحیم
پیروزی مقتدرانه تیم ملی کشتی آزاد کشورمان مقابل امریکا در فینال رقابتهای جام جهانی، نشان دیگری از شایستگی‌ها و توانمندی‌های جوانان دلیر این سرزمین است.
اهتزاز پرچم با شکوه ایران عزیز و سربلند به مناسبت این پیروزی ارزشمند برگ زرین دیگری در کارنامه ورزشکاران پر افتخار و عزیز ما خواهد بود.
اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از همه دست‌اندرکاران، مربیان و ملی پوشان تیم ملی کشتی آزاد، این قهرمانی افتخارآمیز را به مردم، دولت خدمتگزار و منتخب انها و خانواده این قهرمانان تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان عزت و سربلندی هر چه بیشتر را برای جوانان ایران اسلامی مسألت دارم.
محمود گودرزی
وزیر ورزش و جوانان"


انتهای پیام/

برچسب ها: کشتی ورزش ایران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته