دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در یادواره شهید سرلشکر خلبان چاغروند

فرمانده هوانیروز ارتش: مردم ایران اجازه تعدی به این آب و خاک را به دشمنان نخواهند داد

فرمانده هوانیروز ارتش در یادواره شهید سرلشکر خلبان غلامرضا چاغروند گفت: ملت سرافراز و بزرگ ایران در برهه‌های حساس با حفظ وحدت کلمه در مقابل هر نوع تهدیدی که کیان این سرزمین را به خطر بیاندازد ایستادگی می‎کنند.
کد خبر : 123620

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی ارتش، یادواره شهید سرلشکر خلبان غلامرضا چاغروند در محل یادمانی که با نام خود آن شهید مزین شده بود در شهر دهلران با حضور امیر سرتیپ دوم خلبان هوشنگ یاری فرمانده هوانیروز ارتش و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، فرماندار و مسئولان شهرستان دهلران و خانواده معظم شهدا برگزار شد.


امیر سرتیپ دوم خلبان هوشنگ یاری فرمانده هوانیروز ارتش در این مراسم گفت: بخش زیادی از موفقیت‌های کشورمان در 8 سال دفاع مقدس مرهون رشادت های خلبانان هوانیروز و نیروی هوایی است.


امیر سرتیپ دوم خلبان هوشنگ یاری اظهار کرد: ملت سرافراز و بزرگ ایران در طول تاریخ نشان داده است. در برهه‌های حساسی با حفظ وحدت کلمه در مقابل هر نوع تهدیدی که کیان این سرزمین را به خطر بیاندازد ایستادگی کرد و به هیچ دشمنی اجازه تعدی به این آب و خاک را نخواهد داد.


وی در پایان اذعان کرد: هدایت‌های پیامبر گونه امام امت و رشادت‌های فرزندان غیور این سرزمین نیز باعث شد بتوانیم حمله دشمن را دفع و ضربات سهمگینی را به آنان وارد کنیم.


در پایان مراسم از خانواده معظم شهدا تقدیر به عمل آمد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته