دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

ابراهیم قاسمپور: همیشه مقابل ازبک‌ها نتیجه خوبی گرفتیم/ کی‌روش از بازیکنان دفاعی استفاده می‌کند

کارشناس فوتبال گفت: کی‌روش همیشه در بازی‌های خارج از خانه از بازیکنانی استفاده کرد که خاصیت دفاعی آنها بیشتر از فاز هجومی‌شان باشد.
کد خبر : 123588

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم ملی فوتبال ایران در سومین بازی مرحله گروهی رقابت‌های انتخابی جام جهانی باید در تاشکند به مصاف ازبکستان برود. ازبک‌ها که قبل از این دیدار با دو پیروزی در صدر جدول قرار گرفتند به دنبال آن هستند تا با پیروزی مقابل ایران بتوانند راه خودشان را برای صعود به جام جهانی هموارتر کنند.


ابراهیم قاسمپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط ازبکستان برای بازی مقابل ایران گفت: «ازبکستان در دو بازی قبل نشان داد که تیم خوبی است و مخصوصا برد این تیم مقابل قطر در دوحه نشان دهنده این است که آنها برای صعود به جام جهانی برنامه‌های خاصی دارند.»


وی ادامه داد: «ازبک‌ها در صورت پیروزی مقابل ایران مسیرشان برای صعود هموارتر می‌شود و به همین دلیل قطعا برای برد به زمین می‌آیند. البته تیم ملی فوتبال ما همیشه در مقابل ازبکستان نتایج خوبی را کسب کرد و این مساله برای بازیکنان تیم ملی از نظر روحی روانی جنبه مثبتی تلقی می‌شود.»


قاسمپور در خصوص این مساله که فوتبال ایران همیشه مقابل تیم‌هایی مانند ازبکستان نتایج خوبی را کسب کرد بیان کرد: «ما مقابل تیم‌هایی مانند ازبکستان، کره جنوبی و ژاپن همیشه خوب عمل کردیم و تقریبا مشکلی در مقابل این تیم‌ها نداشتیم اما مشکل اصلی ما در مقابل تیم‌های عربی بود که نتوانستیم نتایج خوبی را در مقابل آنها کسب کنیم.»


کارشناس فوتبال در رابطه با نحوه چیدمان ترکیب کی‌روش در بازی مقابل ازبکستان گفت: «کی‌روش همیشه در بازی‌های خارج از خانه از بازیکنانی استفاده کرد که خاصیت دفاعی آنها بیشتر از فاز هجومی‌شان باشد. در بازی مقابل ازبکستان هم از ترکیبی استفاده می‌کند که بتوانند دفاع تیم ملی را مستحکم کنند و در مقابل در ضربات ایستگاهی بتوانند دروازه ازبک‌ها را باز کنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته