دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مهر 1395 - 11:32
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌و‌گو با آنا عنوان کرد:

تعطیلی مدارس به دلیل کاهش آلودگی هوا نیاز به بررسی‌های کارشناسانه دارد

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران عنوان کرد: تعطیلی مدارس برای کاهش آلودگی هوا نیاز به کارشناسی بیشتری دارد زیرا این امر می تواند در عملکرد خانواده‌ها و فرهنگیان که در ارتباط با دانش آموزان هستند،تاثیر بگذارد.
کد خبر : 123569

علیرضا کمرئی، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا درخصوص تاثیر تعطیلی مدارس در کاهش آلودگی هوا، گفت: هرگونه تصمیم‌گیری در حوزه آموزش و پرورش که عملکرد دانش آموزان و فرهنگیان را تحت تاثیر قرار دهد باید با بررسی‌ و احتیاط بیشتری اجرایی شود.


وی افزود: نمی‌توان با تصور اینکه 30 دقیقه یا یک ساعت نوسان در ساعت آغاز به کار مدارس می‌تواند در کاهش آلودگی هوا موثر باشد اقدامی را انجام داد، زیرا اجرایی شدن این امر می‌تواند در فعالیت روزانه و عملکرد خانواده‌ها و فرهنگیان که به دانش‌آموزان وابستگی دارند، تاثیر داشته باشد.


کمرئی با بیان اینکه در کارگروه کاهش آلودگی هوای تهران موضوعات بسیاری مورد بررسی قرار گرفته است، یادآور شد: توزیع تعطیلات دانش آموزان و تغییر ساعت آغاز به کار مدارس از مهم‌ترین موضوعاتی است که در این جلسات مورد تاکید و بررسی قرار گرفته است.


مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران اظهار کرد: اجرایی شدن هر یک از این پیشنهادها علاوه بر بررسی‌ها کارشناسی شده نیاز به همکاری دستگاه‌های مختلف دارد و البته باید گفت اجرایی شدن آن کار بسیار ساده نیست.






انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب