دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 فروردين 1394 - 09:08
نسیمی عنوان کرد

تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز با نام دانشگاه آزاد اسلامی به میدان می‌رود/ ایجاد زمین ساحلی در دانشگاه

تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز از این پس با نام دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات لیگ فوتبال ساحلی شرکت می‌کند.
کد خبر : 12356

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس واحد بندرگز در این خصوص گفت: امسال با نام دانشگاه آزاد اسلامی بندرگز در مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال ساحلی کشور شرکت خواهیم کرد.


دکتر سورنا نسیمی گفت: پس از مذاکرات مختلف مسئولان تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز با مسئولان واحد بندرگز و در ادامه مذاکرات با دکتر دادگان معاون ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی و با توجه به آنکه هشت نفر از بازیکنان و مدیران تیم، دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی هستند در نامه‌ای موافقت شد که از این پس تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز با نام دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز در مسابقات لیگ فوتبال ساحلی شرکت کند.


وی اظهار کرد: طبق توافقی هم که انجام شده، دانشگاه آزاد اسلامی بندرگز در مباحث ایاب و ذهاب و اسکان و بخش قابل توجهی از هزینه‎های دیگر تیم را کمک خواهد کرد.


رئیس واحد بندرگز متذکر شد: از طرفی ما نیز در خصوص استعدادیابی بازیکنان در این رشته ورزشی اقدام خواهیم کرد و به نوعی دانشگاه و باشگاه دست به دست هم دادند تا این رشته ورزشی در شهر بندرگز و استان گلستان زنده بماند. برآورد کرده‎ایم که با ۱۰۰ میلیون تومان به طور قطع در چهار تیم اول قرار خواهیم داشت و حتی قهرمانی لیگ هم دور از دسترس نیست.


نسیمی ادامه داد: قرار است حتی زمین ساحلی در دانشگاه آزاد واحد بندرگز ایجاد کنیم و اگر این مجموعه امسال ساخته شود بازی‎‌ها را در این زمین برگزار خواهیم کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته