دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

دانشجوی نمونه دانشگاه آزاد اسلامی: دانشجویان در عرصه تحصیل و کسب علم بابصیرت باشند

دانشجوی نمونه دانشگاه آزاد اسلامی در توصیه‌ای به دانشجویان تاکید می‌کند که در عرصه تحصیل و کسب علم انسان‌های موفق و بابصیرت باشند.
کد خبر : 123496

طاهره مسافر دانشجوی رشته تربیت بدنی کاردانی سما واحد اراک از جمله دانشجویان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی بود که در مراسم آغاز سال تحصیلی در واحد تهران شمال از سوی رئیس هیات موسس و امنا و رئیس دانشگاه از وی تجلیل شد.


گفت‌وگوی خبرنگار آنا را با طاهره مسافر پی می‌گیریم:


* با تشکر به مناسبت موفقیت جنابعالی لطفاً خودتان را معرفی کنید؟


- اینجانب طاهره مسافر متولد 1354 متاهل و دارای سه فرزند؛ همسر جانباز و خواهر دو شهید و دو جانباز هشت سال دفاع مقدس هستم. تحصیلات ابتدایی تا متوسطه را در شهرستان اراک به پایان رساندم و چندین سال بعد از دیپلم از تحصیل دور بودم. سال 1392 در رشته تربیت بدنی مقطع کاردانی دانشکده سما اراک ثبت نام کرده و به تحصیل ادامه دادم و اکنون در همین رشته مقطع کارشناسی مشغول به تحصیل هستم.


* در مورد فعالیت‌های علمی، فرهنگی، پژوهشی و ورزشی خود توضیح دهید؟



- در سال تحصیلی 94 با معدل 18/16 مقطع کاردانی را در رشته تربیت بدنی به پایان رساندم و در طول تحصیل به فعالیت‌های قرآنی و ورزش پرداختم و در این راستا به موفقیت‌هایی دست یافتم که می‌توان کسب مقام اول در سطح واحد، استان و کشور در مسابقات طرح قدس، کسب مقام اول و دو در سطح واحد در مسابقات قرآنی رشته قرائت در سال 92 تا 94، کسب مقام اول در هفتمین جشنواره قرآنی طرح قدس سما در سال 93 در رشته ترتیل، کسب مقام دوم در بیستمین دوره مسابقات قرآن و عترت در رشته قرائت به روش تحقیق، عضو فعال بسیج دانشجویی، کسب مقام سوم کشوری در مسابقات تیراندازی سال 94، کسب مقام دوم استانی در مسابقات تیراندازی ( اهداف پروازی ) سال 93، کسب مقام اول در مسابقات لیگ تیراندازی استان به عنوان مربی در سال 92 لغایت 94، مشارکت در برگزاری باشگاه نمایشگاه، اردوهای دانشجویی و کارگاه‌های آموزشی در سال‌های 92 لغایت 94، شرکت در دوره مربیگری درجه 2 تیراندازی، شرکت در دوره داوری B بین المللی تیراندازی در سال 93، شرکت در دوره مدیریت ورزش در سال 93 ، کسب عنوان مربی برتر در سال 94 در اولین مسابقات برترین های پایگاه‌های استعدادیابی تیراندازی، کسب رتبه دوم هیات‌های برتر کشور در رشته تیراندازی، مربی تیم های منتخب استان در مسابقات کشوری ( دانشگاه پیام نور ، بسیج ، هیئت استان ، بنیاد شهید و امور ایثارگران و....) و نایب رئیس هیات تیراندازی استان مرکزی را نام برد.



* اگر به گذشته بر می‌گشتید آیا باز هم این رشته تحصیلی را برای ادامه تحصیل انتخاب می‌کردید ؟


- بله، از آنجا که در امر ورزش مشغول به فعالیت هستم و تحصیل در این رشته را نیاز ضروری می‌دانم حتما این رشته را انتخاب می‌کردم.


* برنامه آتی شما به عنوان دانشجوی نمونه کشوری دانشگاه آزاد اسلامی چیست؟


- اکنون در مقطع کارشناسی رشته تربیت بدنی مشغول به تحصیل هستم و به حول و قوه الهی ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر را مد نظر دارم.


* چه آینده شغلی برای خود در نظر دارید؟


- امیدوارم در عرصه فرهنگی، ورزشی و علمی برای جامعه خود مفید باشم.


*علاقه‌مندی شما به جز درس خواندن در چه زمینه‌هایی است؟


- امیدوارم بتوانم در فعالیت‌های قرآنی و ورزش به سطوح بالاتر دست یابم و علاقه به این فعالیت‌ها و درس خواندن نیز برایم خیلی جذاب است و نیز مادری موفق و همسری نمونه برای خانواده ام باشم.


* توصیه جنابعالی برای دانشجویان جویای علم چیست؟



- با تأسی به کلام نورانی مقام معظم رهبری که می فرمایند من از جوانان می خواهم که در عرصه تحصیل، تهذیب، ورزش انسان‌های موفق و نمونه باشند؛ من نیز این توصیه را به دانشجویان تاکید می کنم که در عرصه تحصیل و کسب علم انسان‌های موفق و بابصیرت باشند.


* سخن آخر.....


با تشکر از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک، معاون مرکز آموزشی و فرهنگی سما اراک و همه استادان بر خود وظیفه می‌دانم از فداکاری‌ها و تلاش های همسرم که در رسیدن به موفقیت‌های من تأثیر به سزایی داشته است کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته