دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 فروردين 1394 - 17:50
منادی در گفت‌وگو با آنا:

گزارش رئیس دانشگاه آزاد در جلسه کمیسیون آموزش مجلس/ منتقدان هم اقدامات میرزاده را تحسین کردند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه امروز کمیسیون متبوعش، گفت: دکتر میرزاده در جلسه امروز کمیسیون به ارائه گزارش عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی در سال گذشته پرداخت.
کد خبر : 12344

علیرضا منادی سفیدان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، با اشاره به حضور دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، اظهار کرد: آقای میرزاده در جلسه امروز به ارائه گزارش فعالیت‌های دانشگاه آزاد در سال 93 پرداخت و توضیحاتی در خصوص برنامه‌های جامع این دانشگاه در سال جاری ارائه کرد.


وی درباره جزئیات گزارش رئیس دانشگاه آزاد، گفت: آقای میرزاده از ادغام 75 واحد دانشگاهی در سال 93 گزارشی داد و اعلام کرد که این اقدام باعث چابک‌سازی و سازمان‌دهی بهتر واحدهای دانشگاه آزاد در سطح کشور می‌شود.


نماینده تبریز در مجلس ادامه داد: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همچنین توضیحاتی درباره برنامه این دانشگاه برای جذب دانشجویان منقاضی تحصیلات تکمیلی، جذب سالانه 5 هزار عضو هیئت علمی و همچنین برنامه‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در سال 94 ارائه کرد.


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، خاطرنشان کرد: گزارش و توضیحات رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به قدری جامع و کامل بود که حتی منتقدان دانشگاه آزاد نیز اقدامات دکتر میرزاده را تحسین کردند و رئیس کمیسیون آموزش نیز از خدمات وی قدردانی کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته