دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مهر 1395 - 17:00

ضرغامی : برنامه‌ای برای ورود به انتخابات ندارم

ضرغامی در واکنش به اخبار مبنی بر کاندیداتوری احتمالی اش از سوی اصولگرایان گفت: فعلاً برنامه‌ای برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌‌جمهوری سال 96 ندارم و مهمترین وظیفه‌ای که در این مقطع احساس می‌کنم، تقویت جریان و نیروهای انقلابی است.
کد خبر : 123426

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از تسنیم، عزت‌الله ضرغامی گفت: یکی از تفریحات من این است که شب‌ها شایعات مربوط به خودم را می‌خوانم و کارهای نکرده خود را محاسبه می‌کنم؛ می‌گویند ستادهای انتخاباتی من در سراسر کشور تشکیل شده و دفتر مرکزی ستاد انتخاباتی نیز در خیابان جمهوری است؛ می‌گویند با یک مقام عالی‌رتبه دیدار انتخاباتی داشته‌ام و هر روز یک حرف و کار جدید درباره خودم می‌شنوم که خود از آن بی‌اطلاع هستم.


وی ادامه داد: شایعات مرتبط با کاندیداتوری‌ام در انتخابات در حالی مطرح می‌شود که بنده هیچ اقدامی برای کاندیداتوری نکرده‌ام و حتی به خودم اجازه نداده‌ام که به این موضوع فکر کنم.


این فعال اصولگرا افزود: وحدت نیروهای انقلاب مهمترین مسئله امروز کشور است و این اتحاد می‌تواند تمام تهدیدات را به فرصت تبدیل و اهداف انقلاب را با سرعت بیشتری محقق کند، تصریح کرد: اگر ما ضربه‌ای خورده‌ایم یا می‌خوریم متأسفانه ناشی از تفرقه میان نیروهای جریان انقلاب است لذا من امروز احساس وظیفه می‌کنم که برای تقویت جریان انقلاب تلاش کنم.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته