دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 فروردين 1394 - 08:51

جعفر کاشانی: پرسپولیس بیمار است

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: تا زمانی که ورزش به بخش خصوصی واگذار نشود نمی توانیم انتظار داشته باشیم که اوضاع از این بهتر شود.
کد خبر : 12342

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، جعفر کاشانی با بیان این مطلب درخصوص واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی گفت: «امیدوارم تلاش‌های وزیر ورزش و امیر رضا خادم در نهایت منجر به این مهم شود. اگر می‌خواهیم کارها درست پیش بروند باید کار را به مردم واگذار کنند. بخش خصوصی باید با سرمایه گذاری مناسب پا پیش بگذارد و دولت‌ هم فقط نقش نظارتی برکارآنان داشته باشد.اگر این اتفاق بیفتد با سرمایه گذاری روی ورزش قهرمانی می‌توان بسیاری ازچالش‌های این دو تیم را بر طرف کرد.


وی ادامه داد:«در این میان عده‌ای می‌گویند چرا وزارت ورزش این دو تیم را نمی‌فروشند. در پاسخ به این افراد باید بگویم مگر کسی هویت ملی‌اش را می‌فروشد. باید یاد بگیریم و بگوییم که کی این دو تیم را واگذار می‌کنند. استقلال وپرسپولیس برفرهنگ جامعه تاثیرگذارهستند به همین دلیل می‌توانند درا رتقاء سطح فرهنگی آن موثر باشند. امیدوارم که این اتفاق خوب هرچه زودتررخ دهد.»


رییس هیات مدیره پرسپولیس در ادامه این گفت وگو در مورد وضعیت این تیم بعد از آمدن برانکوایوانکوویچ گفت:« پرسپولیس بیمار است و تا زمانی که به بخش خصوصی واگذار نشود حال و روزش همین گونه خواهد بود. باید از نخبگان در چارت مدیریتی و آکادمی باشگاه استفاده شود تا رفته رفته شرایط باشگاه بهتر شود. وقتی باشگاه به معنای واقعی باشگاه باشد آن وقت با آمدن یک مربی صحبت از تاثیر گذاری‌اش نمی کنند این کوچکی باشگاه را نشان می‌دهد که با حضور یک مربی این همه سروصدا به پا می‌شود.»


کاشانی درادامه به جلسات هیات مدیره پرسپولیس اشاره کرد وگفت:« تا زمانی که طاهری در باشگاه حضور داشت به طور منظم جلسه داشتیم ایشان دائما به هیات مدیره گزارش کار می دادند و اعضا را در جریان کلیه فعالیت‌های باشگاه قرار می دادند. بعد اینکه او از باشگاه جدا شد فقط یک جلسه برگزار کردیم آن هم برای مشخص کردن قائم مقام باشگاه بود . از روزی هم که نژاد فلاح آمده‌ است جلسه هیات مدیره برگزار نشده و او هم گزارشی در خصوص فعالیت‌های باشگاه به ما ارائه نکرده‌ است.


وی ادامه داد: «باید قبول کنیم وقتی فعلی سر جایش صرف نشود معنایی پیدا نمی کند نتیجه هم همین می شود که شاهد آن هستیم.در هر صورت آرزو می کنم نگاه مسئولان به ورزش عوض شود تا شاهد پویایی هر چه بیشتر ورزش باشیم.»


رییس هیات مدیره در پایان صحبت هایش در رابطه با ترمیم هیات مدیره گفت: «وزیر ورزش به عنوان رییس مجمع تصمیم گیرنده اصلی در این خصوص هستند با درایتی که از ایشان سراغ دارم مطمئنم افراد مستعدی را انتخاب خواهند کرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته