دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

صفی‌پور: نمایشگاه «هنر تدبیر» در نوع خودش بی‌نظیر است

مدیرعامل بنیاد رودکی می‌گوید نمایشگاه «هنر تدبیر» به لحاظ طراحی و نحوه نمایش فضای بسیار خوبی ایجاد کرده است.
کد خبر : 123405

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی؛ علی‌اکبر صفی‌پور مدیرعامل بنیاد رودکی روز دوشنبه با حضور در تالار وحدت از نمایشگاه دستاوردهای دولت یازدهم با عنوان «هنر تدبیر» بازدید کرد.
صفی‌پور درباره این نمایشگاه گفت: عنوان «هنر تدبیر» که برای این نمایشگاه انتخاب شده، عنوان بسیار خوبی است که می‌تواند بخش مهمی از محتوا را بازگو نماید و این اتفاق با فضای بسیار خوب تالار وحدت که نمایشگاه در آن اجرا می‌شود، تکمیل شده است. در این تالار علاوه بر مردم عزیز کشورمان، شایستگان جامعه هم دائماً حضور دارند و رفت‌وآمد می‌کنند. این محیط، فضایی به وجود آورده تا ما بتوانیم گوشه هرچند کوچکی از توانمندی‌های کشور عزیزمان و همچنین اتفاقاتی که در سه سال گذشته دولت تدبیر و امید برای بهبود وضعیت جامعه‌مان در حوزه‌های مختلف نظر اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، روابط خارجی، صنعت، تجارت و... انجام شده است، به نمایش بگذاریم. این نمایشگاه نشان می‌دهد اتفاقات خوبی در کشورمان رخ داده است و آنچه از آن به عنوان تدبیر و امید یاد می‌کنیم، با نگاه بسیار هنرمندانه برای بازدیدکنندگان به نمایش درآمده است.
مدیرعامل بنیاد رودکی افزود: نمایشگاه «هنر تدبیر» در کشور ما در نوع خودش بی‌نظیر است. هم طراحی نمایشگاه و هم نحوه به نمایش در آوردن آنچه قرار هست به بازدیدکننده نشان داده شود، فضای بسیار خوبی ایجاد کرده است. این مسئله مهم است که شما حرف‌ها و رفتارهای خودتان را در لباس‌های زیبا ارائه کنید. این اصل در همه کارهای دیگر ما نظیر حرف زدن، آرایش و پوششمان هم وجود دارد و ما تلاش می‌کنیم آن‌ها را در بهترین شکل ممکن آراسته کرده و نشان دهیم. از این رو این نمایشگاه یک آراستگی خیلی خوب برای ارائه خلاصه و گذرا در برنامه‌های سه سال گذشته‌ای که در کشور ما اتفاق افتاده، ایجاد کرده که از نظر من قشنگ و فوق‌العاده است.
وی ادامه داد: تالار وحدت به صورت روزمره محل رفت‌وآمد شایستگان، اهالی محترم هنر و بزرگان فرهنگی کشورمان است. اینکه بازدیدکنندگان اعم از مقامات و مردم عادی بیایند این فضا را ببینند، اتفاق خیلی خوبی است. تالار وحدت با سابقه‌ای که دارد و انتظاری که از آن در میان بزرگان جامعه وجود دارد، می‌تواند همه چیز را به بهترین شکل ممکن خود نشان داد که این نمایشگاه هم یکی از آن بهترین‌هاست.
نمایشگاه «هنر تدبیر» با بیانی هنری دستاوردهای سه ساله دولت تدبیر و امید را در بخش‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، هسته‌ای، بین‌الملل و... پیش روی بازدیدکنندگان قرار داده است.
موسسه توسعه هنرهای معاصر مجری نمایشگاه «هنر تدبیر» و مهدی افضلی مدیر این موسسه، رئیس نمایشگاه است که در آن با مدیاهای هنری؛ عکس، چیدمان، فیلم و انیمیشن اقدامات و دستاوردهای دولت را به نمایش گذاشته است.
نمایشگاه «هنر تدبیر» تا 18 مهرماه در فضای باز تالار وحدت در حال برگزاری است و بازدید برای عموم مردم آزاد است.


انتهای پیام/

برچسب ها: تالار وحدت
ارسال نظر
هلدینگ شایسته