دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مهر 1395 - 15:04
در صحن علنی شورای شهر تهران مطرح شد؛

حکیمی‌پور: اجرای آیین‌نامه تعیین ضوابط و معرفی مشاهیر در بهشت زهرا پیگیری ‌شود

رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران بر ضرورت اجرای مصوبه آیین‌نامه تعیین ضوابط و معرفی مشاهیر در بهشت زهرا تاکید کرد.
کد خبر : 123349

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، احمد حکیمی پور، رئیس کمیته میراث فرهنگی و بافت فرسوده شورای اسلامی شهر تهران گفت: شورا مصوبه‌ای در 30 دی ماه سال گذشته به تصویب رساند تا بر اساس آن آیین‌نامه تعیین ضوابط و معرفی مشاهیر تهران در بهشت زهرا مشخص شود.
وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته برای تصویب این آئین نامه در کمیسیون فرهنگی و ابلاغ به موقع آن توسط رئیس شورای شهر اظهار کرد: ظاهرا این مصوبه در بهشت زهرا اجرایی نمی‌شود و یا به بهشت زهرا ابلاغ نشده است.
عضو شورای اسلامی شهر تهران به برگزاری نمایشگاهی در محوطه تالار وحدت اشاره کرد و با بیان اینکه این نمایشگاه دستاوردهای نظام را نشان می‌دهد از تمامی افراد برای حضور در این نمایشگاه دعوت کرد.
حکیمی‌پور در ادامه به موضوعات مطرح شده در خصوص شکایت‌‌های صورت گرفته از برخی سایت‌ها در فضای عمومی اشاره و عنوان کرد: خبرنگاران بازوان شورا در پیگیری اجرایی شدن امور هستند و بر همین اساس باید به آنها نگریسته شود.
وی با اشاره به جلسه‌ای که قرار بود اعضای شورای شهر تهران با شهردار تهران در همین خصوص داشته باشند اشاره کرد و گفت: جدای از تمام کسانی که این موضوع را پیگیری می‌کنند شورای شهر نیز دارای وظایف قانونی در این زمینه است.


انتهای پیام/

برچسب ها: بهشت زهرا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته