دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

واحد ماهشهر در مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن و عترت برتر شد

دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر به عنوان برگزیدگان مرحله استانی بیستمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی در استان خوزستان معرفی شدند.
کد خبر : 12330

به گزارش خبرنگار آنا، مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر با اعلام این خبر گفت: دانشجویان و کارکنان واحد ماهشهر در مرحله استانی بیستمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی با کسب حداکثر امتیازهای لازم عنوان های برتر این دوره از مسابقات را در بخش های ترتیل، اذان و حفظ قرآن کریم در سطح استان خوزستان را به خود اختصاص دادند.


پرویز حامدیان با اشاره به سطح بالای بیستمین دوره مسابقات قرآن و عترت و رقابت میان شرکت کنندگان در خصوص نفرات برتر این دوره از مسابقات بیان کرد: حسین نظارت در رشته ترتیل قرآن کریم در بخش دانشجویی برادران و سمیر شهیب زادگان در رشته اذان بخش کارکنان و اساتید برادران عنوان اول را کسب کردند.


مسئول کانون قرآن و عترت واحد ماهشهر اضافه کرد: سعیده محسنی نسب در رشته حفظ 3 جزء قرآن کریم در بخش کارکنان خواهر رتبه اول و فاطمه محیسنی نسب در رشته ترتیل قرآن بخش کارکنان خواهر رتبه دوم را به خود اختصاص دادند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته