دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مهر 1395 - 12:05
در پاسخ به آنا

نوبخت: هیچ‌کس نمی‌تواند با استفاده از اختیارات فراقانونی مانع برگزاری کنسرت‌ها شود/ بحث ستاد انتخاباتی برای آقای روحانی اصلا مطرح نیست

سخنگوی دولت ضمن تأکید بر اینکه «دولت یازدهم برای روابط خوب خود با بیوت مراجع و علمای بزرگوار، اهمیت خاصی قائل است»، تصریح کرد: برگزاری کنسرت‌ها باید طبق قانون انجام شود.
کد خبر : 123253

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، محمدباقر نوبخت صبح امروز در نشست خبری خود در پاسخ به سوال خبرنگار آنا که پرسید: طی سال‌های گذشته دولت رابطه خوبی با علما در قم برقرار کرده است، الان که قم واکنش تندی به برگزاری کنسرت در این شهر نشان داده است، دولت چه تمهیدی در نظر دارد تا هم از موضع برگزاری کنسرت‌ها عقب‌نشینی نکند و هم رابطه خود را با قم حفظ کند؟ که نوبخت در پاسخ اظهار کرد: برگزاری کنسرت‌ها باید طبق قانون انجام شود و هیچ‌کس نمی‌تواند با استفاده‌ از اختیارات فراقانونی خود مانع برگزاری آنها شود.


وی ادامه داد: موضع دولت بسیار مشخص است، ما برای روابط خوب‌مان با بیوت مراجع و علمای بزرگوار، اعتبار و اهمیت قائلیم و نظرات آنها را محترم می‌دانیم ولی مدیران باید در مورد مسائل آگاهانه ورود پیدا کنند چون عرصه، متلاطمی است و رقبا می‌خواهند از هر فرصتی استفاده کنند و ما باید معقول عمل کنیم.


سخنگوی دولت تأکید کرد: ما هم باید از کنسرت‌ها و هم از هنرمندان‌مان که سرمایه کشور هستند پشتیبانی کنیم، ولی این به آن معنا نیست که نسبت به نظرات ارزشمند علما بی‌تفاوت خواهیم بود. البته این یک هنر می‌خواهد که هر دو را به سرانجام برسانیم.


نوبخت همچنین در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار آنا مبنی‌ بر تشکیل ستاد انتخاباتی حسن روحانی گفت: اصلا بحث ستاد انتخاباتی در دولت مطرح نیست و آقای روحانی آنقدر درگیر مسئولیت‌های ناشی از اصل 113 هستند که به این کارها نمی‌رسند و واکنشی به انتخابات ندارند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب