تشکیل 20 کانون جدید در فرهنگسرای رسانه و شبکههای اجتماعی
به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی، بهزاد تیمورپور مدیر آفرینش و اجرای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و سرپرست فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی با اعلام این خبر، گفت: این کانونهای تخصصی در سه حوزه رسانه، فرهنگ و هنر و سلامت تشکیل شده که در این زمینه میتوان به راهاندازی کانونهای مدرسان سواد رسانهای، خبرنگاران، خبرنگاران ورزشی، رسانه های برخط، نشر دیجیتال، تولیدکنندگان نرم افزارهای چندرسانه ای و تلفن همراه، فعالان شبکه های اجتماعی و فناوری اطلاعات اشاره کرد.
وی افزود: کانونهای نویسندگان، بازی و پویانمایی، فیلم، فیلم کوتاه، عکاسی، اینفوگرافی و موشن گرافی، کارتون و کاریکاتور، نقاشی خط، قرآن، نویسندگان کودک و نوجوان دفاع مقدس، نوجوانان کتابخوان و طب سنتی نیز از دیگر کانون های فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی هستند که به تازگی تشکیل شده و یا در مراحل تاسیس و راه اندازی هستند.
تیمورپور، تقویت و ارتقاء نقش مشورتی و نظارتی شهروندان درسیاست گذاری و برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی فرهنگسرا را یکی از اهداف اصلی تشکیل این کانون ها تصریح کرد: قصد داریم بسیاری از برنامه های فرهنگی هنری خود را با مشورت و مشارکت کانون ها در طول سال برنامه ریزی و اجرا کنیم.
مدیر آفرینش و اجرای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و سرپرست فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی گفت: زمینه سازی برای شکوفایی استعدادهای بالقوه و خلاقیت های فردی و گروهی، غنی سازی اوقات فراغت و افزایش روحیه نشاط اجتماعی در بین مردم، تقویت فعالیت های داوطلبانه و مشارکتی، جهت تجمیع سرمایه های اجتماعی و بهره مند شدن از خلاقیت ها و تواناییهای آنان در برنامه های فرهنگی و اجتماعی شهر را از دیگر اهداف تشکیل این کانون ها عنوان کرد.
انتهای پیام/