دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رویدادهای دانشگاهی؛

کوتاه از واحدهای فسا، سبزوار، مشگین شهر، ممسنی، الیگودرز، تربت حیدریه، سقز، تهران شرق و سوادکوه

استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاداسلامی واحد فسا از زحمات رئیس این واحد دانشگاهی قدردانی کردند.
کد خبر : 123181

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، متن پیام تشکر دانشگاهیان فسا از رئیس واحد به این شرح است:


استاد فرهیخته دکتر مهرداد کریمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا و هیات رئیسه، تلاش خالصانه و صادقانه شما آیینه وظیفه شناسی و بازتاب دانایی است.


نتیجه بذر تلاش و کوشش شما درخت امیدی است که به بار می‌نشیند و نوید بخش آینده ای پر نشاط و زیباست. درود بر همت بلندتان.


بدین‌وسیله از زحمات و تلاش های بی دریغ و حسن توجه شما بزرگواران در تصویب رشته‌های کارشناسی (رشته مهندسی پزشکی، مدیریت دولتی و تاسیسات حرارتی و برودتی) ارتقای تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد (9 رشته) و مقطع دکتری (5 رشته) در این واحد دانشگاهی صمیمانه تشکر می‌کنیم.


با قدردانی مجدد از توجهات جنابعالی و اعضای هیات رئیسه دانشگاه، توفیق و سلامتی شما را از درگاه ایزد منان مسالت داریم.


سیزدهمین نشست شورای پژوهش و فناوری دانشگاه‌های خراسان رضوی در سبزوار برگزار شد


سیزدهمین نشست شورای پژوهش و فناوری واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌رضوی در سالن کنفرانس ساختمان اداری مجتمع دانشگاهی واحد سبزوار برگزار شد.


سخنرانی دکتر محمدرضا سعیدی‌اصل؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار، ارائه‌ی گزارشی از عملکرد پژوهشی واحد سبزوار و سخنرانی رئیس دبیرخانه‌ هیات‌امنای واحدهای دانشگاهی استان خراسان‌رضوی از جمله برنامه‌های این نشست بود.


در سیزدهمین نشست شورای پژوهش و فناوری واحدهای دانشگاهی خراسان‌رضوی، موضوعاتی همچون نحوه‌ پاسخ‌گویی واحدها به مکاتبات استان و سازمان مرکزی، روند اجرای مصوبات یازدهمین نشست شورای پژوهش و فناوری استان، شیوه‌نامه‌ ارزیابی و تخصیص نمره به مقالات مستخرج از پایان‌نامه‌ها، فرصت ارائه‌ مستخرج از رساله‌ دکتری تخصصی، اهم بخشنامه‌های دوماه اخیر معاونت پژوهش و فناوری سازمان مرکزی و استفاده از فرصت مطالعاتی اعضای هیات‌علمی، مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.


بازدید معاون نظارت و ارزیابی منطقه یک دانشگاه آزاد اسلامی از واحد مشگین شهر‎


دکتر علیرضا نجف پور معاون نظارت و ارزیابی منطقه یک دانشگاه آزاد اسلامی از واحد مشگین شهر بازدید کرد.


دکتر ابراهیم دادفر رئیس واحد مشگین شهر با خیرمقدم به معاون ارزیابی منطقه یک و هیات همراه، اعلام کرد: «این واحد دانشگاهی در راستای پیشبرد اهداف عالیه دانشگاه آزاد اسلامی از راهکارهای سازنده اعضای هیات نظارت وارزیابی با آغوش باز استقبال می‌کند.


نجف پور هم بیان کرد: «هدف از حضور اعضای کمیته نظارت و ارزیابی در واحد مشگین شهر عرض خداقوت و خسته نباشید به همه همکاران دانشگاهی واحد مشگین شهر است و در طول بازدید عمده مشکلات بررسی و در نامه رسمی وضعیت موجود واحد دانشگاهی به هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی برای صدور دستور مقتضی و ارائه راهکارهای مفید و سازنده تقدیم می شود تا شاهد پیشبرد اهداف عالیه دانشگاه آزاد اسلامی در همه واحدهای دانشگاهی باشیم.


مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی معرفی شد


جلسه معرفی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی با حضور هیأت رئیسه دانشگاه ، اساتید و کارکنان برگزار شد.


در این جلسه دکتر اسحاق فرجی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی به پیشنهاد هیأت رئیسه دانشگاه و با حکم رئیس بسیج اساتید استان فارس بعنوان مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی معرفی شد.


این حکم با حضور مسئول بسیج دانشجویی سپاه ممسنی و هیأت همراه از سوی دکتر شمس الدینی رئیس دانشگاه آزاد ممسنی به وی اعطا شد.


فرجی اکنون عضو هیأت علمی دانشگاه و رئیس باشگاه پژوهشگران جوان این دانشگاه است.


کسب مقام سوم مسابقات ملی بتن ایران از سوی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز


رئیس واحد الیگودرز با توجه به حضور موفق تیم رشته عمران این واحد دانشگاهی در چهاردهمین مسابقات ملی بتن انجمن بتن ایران ICI که با حضور 136 تیم از دانشگاه‌های سراسر کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار شد گفت: «در این دوره از مسابقات تیم رشته عمران دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز موفق به کسب مقام سوم در گرایش بتن سبک هدفمند شد.


دکتر اسماعیل درویشی افزود: «این موفقیت بزرگ در سایه تلاش و همت دانشجویان و ارتقائ سطح علمی این واحد دانشگاهی به دست آمده است که امیدواریم در سایر رشته‌ها نیز شاهد اینگونه موفقیت‌ها باشیم.»


اعضای تیم دانشجویی: محمدصائب توکلی، عباس گلپایگانی، حسین جمشیدی، رضا فرهادی، کیان اصغری، کیوان عرفانی، کیانوش لک، فرید جمشیدی و استاد راهنما: مهندس مهدی وجدیان


برگزاری جلسه هم اندیشی و تعامل بین رابطین دانشگاه با معاونت وظیفه عمومی تربت حیدریه


جلسه هم اندیشی و تعامل بین رابطان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت حیدریه با معاونت وظیفه عمومی شهرستان تربت حیدریه به مناسبت هفته ناجا برگزار شد.


در این جلسه نمایندگان نیروی انتظامی و رابطین دانشگاه ها درباره بخشنامه ها و مسایل مربوط به دانشجویان مشمول به بحث و تبادل نظر پرداختند.




نشست فرهنگی، سیاسی استادان و کارکنان واحد سقز به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز در نشست فرهنگی، سیاسی استادان و کارکنان به تشریح و تبیین اهمیت و جایگاه دفاع مقدس در میان ملت ایران پرداخت و گفت:‌ «ایران همواره در طول تاریخ به علت اهمیت سیاسی، نظامی و ژئوپولتیکی کانون توجه جهانیان بوده و به نوعی چهارراه تمدن ها محسوب شده است.»


دکتر کیوان شافعی با توجه به اهمیت منطقه خاورمیانه و به ویژه ایران برای کشورهای استعمارگر در سده‌های اخیر عنوان کرد: «پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در سال 57 با رهبری حضرت امام خمینی(ره) و شعار هوشمندانه نه شرقی، نه غربی از سوی وی دست استعمارگران را برای همیشه از تاریخ این کشور کوتاه کرد، بنابراین استعمارگران در صدد برآمدند با استفاده از توطئه‌های داخلی و خارجی انقلاب اسلامی نو پای ایران را با ناکامی مواجه سازند که یکی از این نقشه های شوم و نابخردانه استعمار تحریک دولت بعثی به سردمداری صدام برای حمله به ایران بود.»


وی افزود: « امام (ره) به درستی به این نکته توجه داشتند که دست استعمار این بار از آستین صدام بیرون زده است،بنابراین ندای ملکوتی امام(ره) ملت ایران را به خروش در آورده و روانه جبهه های جنگ علیه باطل کرد.»


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز گفت: «دوران دفاع مقدس آزمونی برای اثبات معنویت و دینداری ملت ایران بود و این ملت بزرگوار با تقدیم هزاران شهید اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک سرزمین شان به دست بیگانگان بیافتد و از این آزمون الهی سربلند بیرون آمدند.»


وی با توجه به این نکته که بر همگان واجب است که قدردان خون شهدا باشند افزود: « با پاسداری از آرمان های مقدس انقلاب به شهدای ادای دین کنید.»


افشین احمدی مسؤل بیسج دانشجویی و استادان شهرستان سقز نیز با توجه به جانفشانیهای جوانان ایرانی و نقش افراد در دوران هشت سال دفاع مقدس نقش جوانان امروز را در حفظ آثار ارزشمند شهیدان که همانا امنیت و آسایش کشور در این دوران پر آشوب است، پر رنگ و حائز اهمیت دانست و عنوان کرد:‌ «امروز جوانان ایرانی در جبهه های فرهنگی در مبارزه با شرق و غرب هستند. در این راستا باید مطابق آیین مقدس اسلام قدم برداشته و حافظ و وارث لایقی برای خون شهداو میراث ارزشمند امام راحل باشند.»


فاتح اسعدی از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز هم با توجه به جایگاه دفاع مقدس در فرهنگ ایرانی اسلامی، پایبندی به ارزش‌های اسلامی در نظام جمهوری اسلامی را باعث حرکت رو به تعالی و احیای سنت های الهی در ایران دانست.


وی افزود: «انقلاب اسلامی ایران برای رهایی از بردگی و بندگی بود و این ملت با ایمان به رهبر و علاقه قلبی به خاک خود، در برابر دشمن تا دندان مسلح 8 سال دفاع کردند تا به برکت این دفاع به استقلال علمی ، اقتصادی و... دست یابند.»


کسب مقام دوم در چهاردهمین دوره مسابقات ملی بتن از سوی تیم دانشجویی عمران واحد تهران شرق


در چهاردهمین دوره مسابقات ملی بتن که از 8 مهر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز با حضور تیم هایی از دانشگاه‌ها و سازمانهای دولتی و خصوصی آغاز شد تیم دانشجویی گروه عمران واحد تهران شرق در بخش مسابقات بتن پرمقاومت موفق به کسب مقام دوم شد.


اعضای تیم اعزامی از واحد تهران شرق را رضا رنجبران، رضا سالارکیا و شهرام شهرابی و علی چگینی تشکیل می دادند.


سرپرستی این گروه را نیز دکتر اسداله رنجبر گرکانی برعهده داشت.


اعضای این گروه از دانشجویان نخبه علمی واحد و عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان هستند.


مراسم تجلیل از هنرجویان راه یافته به دانشگاه با حضور رئیس واحد سوادکوه


همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید از هنرجویان هنرستان فنی شهید بهشتی شهر زیراب به مناسبت قبولی در کنکور سراسری فنی سال 1395 و راه یابی به دانشگاه تجلیل شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه در این مراسم که با حضور رئیس آموزش و پرورش، معاونان و معلمان شهرستان سوادکوه در هنرستان فنی شهید بهشتی زیراب برگزار شد، با تبریک شروع سال تحصیلی جدید با اهدا لوح از راه یابی هنرجویان به دانشگاه تقدردانی کرد.


دکتر داریوش خادمی شورمستی در باب اهمیت علم و دانش، برتری دانش آموختگان هنرستانی را آموزش عملی و کاربردی در حین تحصیل دانست.


در ادامه این مراسم دکتر خادمی و دیگر مدعوین از کارگاه های آموزشی هنرستان بازدید کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته