دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سرپرست تیم سپاهان: خلیل‌زاده شرفش را زیرپا نمی‌گذارد/ توهین به شجاع توهین به تمام بازیکنان سپاهان است

سرپرست تیم سپاهان گفت: عبدالله ویسی یقین دارد که شجاع خلیل‌زاده کم‌فروشی نکرده و نخواهد کرد.
کد خبر : 123157

مهدی اخوان درباره شرایط تیم سپاهان بعد از پیروزی در جام حذفی به خبرنگار ورزشی آنا‌، گفت: «بازی نسبتا آسانی را مقابل غذای سبز مشهد داشتیم و به نظرم بازیکنان با حریف تدارکاتی مناسبی بازی کردند. از امروز دور جدید تمرینات تیم برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های لیگ برتر شروع می‌شود. اوضاع و احوال تیم خوب است و امید به خدا می‌رویم تا بازگشت قابل قبولی به رقابت‌ها داشته باشیم.»


وی درباره اینکه شکست مقابل پرسپولیس باعث ناامیدی و دلسردی هوادارن سپاهان شده چرا که این سومین شکست زردپوشان در 7 بازی ابتدایی لیگ بوده، بیان داشت: «چنین چیزی نیست و کادرفنی و اجرایی تیم به این موضوع فکر نمی‌کنند. ما خیلی پرتوان کار می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم که هواداران تیم از ما ناامید شوند. ما در روز بازی با پرسپولیس اگر قبل از رسیدن حریف به گل دوم دروازه این تیم را باز می‌کردیم به طور حتم نتیجه دیگری رقم می خورد. با این حال همه بازیکنان ما با انگیزه هستند و با سعی و تلاش فراوان خود را به بهترین فرم ممکن خواهند رساند.»


سرپرست تیم سپاهان در واکنش به کم‌کاری شجاع‌خلیل‌زاده در دیدار با پرسپولیس که همچنان برخی اشخاص به آن اشاره می‌کنند، اظهار داشت: «اصلا این موضوع را مجموعه سپاهان قبول ندارد. ما شدیدا مخالف افرادی هستیم که بازیکنان زحمتکش ما را کم کار می‌دانند. همه بازیکنان سپاهان با شرف هستند و شجاع خلیل‌زاده یکی از آنهاست. او یکی از بهترین بازیکنان ایران و از برترین مدافعان ماست و هرگز شرفش را زیر پا نمی‌گذارد. اتفاقی که برای شجاع افتاد کاملا طبیعی بود و بارها شده که مدافعان دچار اشتباه می‌شوند. بیان کردن موضوع کم‌کاری بازیکنان سپاهان توهین به شخصیت بالای ماست و مطمئن هستیم که تمامی بازیکنان ما با تعصب و با غیرت برای تیم بازی می‌کنند.»


او درباره اینکه آیا عبدالله ویسی هم چنین نظری را روی شجاع‌ خلیل‌زاده دارد یا نه، تصریح کرد: «100 درصد سرمربی تیم هم ایمان دارد که شاگردانش کم‌فروشی نمی‌کنند. ویسی به خوبی با بازیکنانش ارتباط دارد و می‌داند که آنها همواره در خدمت تیم هستند.»


اخوان درخصوص اینکه چه زمانی ورزشگاه نقش‌جهان آماده می‌شود، اظهارداشت: «فکر می‌کنم که این ورزشگاه تا 3 ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد. البته این نگاه خوش‌بینانه من است. امیدوارم که در دور برگشت رقابت‌های لیگ بتوانیم از نقش‌جهان استفاده کنیم. در این شرایط در نیم فصل دوم ذوب‌‌آهن بدون مشکل در فولادشهر بازی می‌کند و ما هم در ورزشگاه اختصاصی‌مان بازی خواهیم کرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته