دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
به مناسبت ماه محرم صورت گرفت

اهتزار بزرگ‌ترین پرچم محرمی سیستان و بلوچستان در دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان

با فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری امام حسین (ع) مراسم اهتزاز پرچم با ذکر «یا حسین» با حضور هیات رئیسه، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان برگزار شد.
کد خبر : 123147

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، اهتزاز این پرچم که با مراسم دمامه‌زنی و عزاداری امام حسین (ع) همراه بود، با هدف تبیین و نشر نهضت و راه امام حسین(ع) انجام شد. این پرچم که بزرگ‌ترین پرچم محرمی در استان سیستان و بلوچستان است با ابعاد 4 در 10 متر در ارتفاع 30 متر به اهتزار درآمد.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در راستای تلبیغ و نشر فرهنگ ایثار و شهادت که نشأت گرفته از قیام امام حسین(ع) است، اقدام به برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی چون نصب بنر، ایستگاه صلواتی و مداحی و عزاداری کرده است.



به گزارش آنا، در راستای ارتقای فکری و فرهنگی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان که از مهمترین اهداف راهبردی دانشگاه است، کارگاه آموزشی با عنوان مکارم الاخلاق نیز در این واحد دانشگاهی برگزار شد.


با توجه به فرا رسیدن ماه محرم برگزاری این کارگاه آموزشی با مراسم عزاداری شهادت امام حسین (ع) همراه است. کارگاه آموزشی مکارم الاخلاق از ابتدای محرم آغاز و تا پایان دهه اول محرم ادامه دارد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته