دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در جمع خبرنگاران

ایوبی: «رستاخیز» در محرم امسال اکران نمی شود

ایوبی در جمع خبرنگاران در مورد زمان اکران فیلم «رستاخیز» توضیح داد.
کد خبر : 122959

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی در حاشیه رونمایی از دومین مجموعه آثار مقاومت در جمع خبرنگاران در مورد زمان اکران فیلم سینمایی «رستاخیز»، ضمن بیان اینکه این فیلم در ماه محرم امسال اکران نمی‌شود، گفت: «بنای ما بر این است که ابتدا موانع اکران را رفع کنیم، البته منظور از موانع اکران فقط بحث در نشان دادن یا نشان ندادن چهره حضرت ابوالفضل (ع) نیست. مسائل دیگری وجود دارد که باید برطرف شود. در درجه اول ما باید با کارگردان، تهیه‌کننده و سرمایه‌گذاران این اثر به توافق برسیم ولی هنوز به آن توافق اولیه که لازم است، نرسیده‌ایم. اگر توافق اولیه به دست بیاید، در مرحله بعد چگونگی اکران «رستاخیز» را بررسی می‌کنیم.»


وی تاکید کرد: «مسئله اصلی این است که به هر حال یک سال است که اکران فیلم به تعویق افتاده است و صاحبان فیلم، البته بیشتر صاحبان ایرانی فیلم معتقدند که قبل از اکران باید یک سری مسائل این فیلم از قبیل مسائل حقوقی، مسائل مالی یا خسارت‌های وارده به فیلم حل شود. پله اول این است. ما در مورد پله اول هنوز به یک جمع‌بندی نرسیدیم که بخواهیم به مسائل بعدی فکر کنیم.»


وی در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال اکران فیلم در اربعین وجود دارد، گفت: «به تازگی با صاحب و مالکان خارجی فیلم و کارگردان محترم تلفنی صحبت کردم. در فضای فعلی که وجود دارد خیلی بعید می‌دانم که بشود به اکران فوری فیلم «رستاخیز» فکر کرد. من پیش از این امیدوار بودم امکان اکران «رستاخیز» در محرم مقدور شود، اما متاسفانه این امر امکانپذیر نیست.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته