دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

چمنیان: هدف اول کسب سهمیه بو/ تا روزی که بخواهند درخدمت خواهم بود

سرمربی تیم نوجوانان گفت: بدون تردید ما آینده فوتبال‌مان را باید در چهره نوجوانانی ببینیم که نایب‌قهرمان آسیا شدند.
کد خبر : 122893

به گزارش گروه ورزشی آنا، عباس چمنیان بعد از بازگشت به تهران در فرودگاه به خبرنگاران گفت: «می‌دانید که مسابقات نهایی آسیا بود. بزرگترین انگیزه همه تیم‌ها از شرکت در مسابقات کسب سهمیه جام جهانی بود. ما هدفی را ترسیم کرده بودیم و در سه ماهی که من در خدمت تیم بودم ماموریت داشتیم که بچه های تیم نوجوانان در شان نام ایران باشند.»


وی افزود: «ابتدا هدف اول‌مان کسب سهمیه جام جهانی بود که به آن رسیدیم و بعد به فینال مسابقات راه پیدا کنیم و تلاش برای قهرمانی به بچه های ما کمک کرد. از ابتدای مسابقات مقابل عربستان دیدید که شرایط در نیمه اول کلا عوض شد. اتفاق، اتفاق کوچکی نیست. تیم عربستان تیم خوبی بود. تیم امارات هم خوب بود. همه تیم ها با آمادگی کامل در مسابقات حضور پیدا کرده بودند.»


سرمربی تیم نوجوانان تصریح کرد: «انتظار همین است که بچه های خوب ایرانی به شکل یک تیم قوی در مسابقات حاضر شوند. این جای خوشحالی دارد که فدراسیون نگاهی عمیق به تیم های فوتبال جوانان و نوجوانان دارد.فکر می کنم برنامه ای که فدراسیون برای رسیدن به رشد و توسعه مدنظر دارد فکر می کنم در این مسیر ما گام بر میداریم. بچه ها خوب پیشرفت کردند. علاوه بر تمرینات بازیکنان بازی به بازی پیشرفت کردند.قبلا مقام داشتیم ولی مهم این است که بتوانیم این مقام ها و حضور موفق مان را استمرار ببخشیم. بعد از دو، سه نتیجه خوبی که تیم ملی نوجوانان گرفت نگاه جامعه، به این تیم با احترام شد. فکر می‌کنم همه جامعه ما نگاهشان باید با احترام باشد. اگر این توجه بیشتر شود و احساس توجه کنند بدون شک همه چیز تغییر می کند. بدون تردید ما آینده فوتبال مان را باید در چهره این نوجوانان ببینیم. اگر این اتفاق بیفتد می تواند آینده فوتبال مان را چه در سطح ملی و چه باشگاهی که بازیکنان باکیفیتی را تحویل تیم ملی بزرگسالان و باشگاهی قرار بگیرند می‌بینیم.»


چمنیان افزود: «همه تیم‌هایی که در مسابقات بودند اردوهای زیادی را داشتند. هر اردو یک تجربه برای ما بود. اردویی که خیلی به ما کمک کرد اردوی قزاقستان خیلی به ما کمک کرد. تیم عراق تیم قابل احترامی بود. تلاش بچه های ما زیاد بود و آن چیزی که در توان داشتند گذاشتند. زیاد درباره تیم عراق صحبت نمی کنم همین قدر بگویم که شرایط فیزیکی خیلی خوبی داشتند و همین قدر که بازیکنان توانستند مقابل عراق روح شکست ناپذیریشان را حفظ کردند و بازی را واگذار نکردند و بازی به پنالتی کشید و یک امتیاز خیلی خوب بود.»


سرمربی تیم نوجوانان خاطرنشان کرد: «مطمئنم تمام ارکان فدراسیون از جانب آقای تاج اینجا حاضر شدند. تاج و کفاشیان در هند در کنار ما بودند و آقای ساکت که یک مدیر فوتبالی است و نگاه ایشان برنامه محورانه است. همه این باور را دارند که به برنامه ریزی این تیم کمک کنند.»


وی در پایان گفت: «من به عنوان یک سرباز در خدمت تیم ملی کشورم هستم و تا روزی که فدراسیون بخواهد من هستم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته