دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا؛

بیژن ذوالفقارنسب: بازی سختی مقابل ازبکستان داریم/ ببازیم به مشکل بر می‌خوریم

کارشناس فوتبال گفت: تیم ملی بازی سختی را در تاشکند مقابل ازبکستان دارد و ما باید تمام حواس خودمان را جمع کنیم که در این بازی بتوانیم به اهداف مدنظر خودمان برسیم.
کد خبر : 122886

بیژن ذالفقارنسب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد کسب عنوان دومی تیم ملی نوجوانان در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: «نتایج تیم‌های پایه در مسابقات آسیایی برای فوتبال ما از اهمیت بالایی برخوردار است. ما سال‌ها به تیم‌های پایه خودمان توجه نمی‌کردیم و با کسب این نتیجه مشخص شد که مسئولان فوتبال ایران باید به تیم‌های پایه توجه بیشتری دارند. خوشبختانه در ایران استعدادیابی خوبی در تیم‌های پایه می‌شود و بازیکنان حاضر در تیم ملی نوجوانان هم به صورت گلخانه ای از چندین استان کشور انتخاب شدند و تحت پوشش قرار گرفتند و در قالب تیم ملی توانستند به مقام نائب قهرمانی آسیا برسند.»


وی در رابطه با بازی فینال ایران مقابل عراق و شکست ما در ضربات پنالتی مقابل عراقی ها بیان کرد: « عراقی‌ها همیشه در رده‌های پایه قوی هستند. تیم عراق در این رقابت‌ها از «ایسو» که از مربیان باتجربه‌ای که در فوتبال از روش تیم‌های شرق اروپا و مخصوصا روسیه الگوبرداری می‌کند بهره برد. عراقی‌ها آکادمی‌های قوی در کشور خودشان ندارند اما بازیکنان این کشور در فوتبال خیابانی رشد می‌کنند. بازی دو تیم در فینال از حساسیت بالایی برای هر دو تیم برخوردار بود اما متاسفانه در ضربات پنالتی ما نتوانستیم تمرکز خودمان را حفظ کنیم و نتیجه را واگذار کردیم.»


کارشناس فوتبال در خصوص بازی روز پنجشنبه تیم ملی مقابل ازبکستان اظهار داشت: «تیم ملی بازی سختی را در تاشکند مقابل ازبکستان دارد و ما باید تمام حواس خودمان را جمع کنیم که در این بازی بتوانیم به اهداف مدنظر خودمان برسیم. پیروزی ازبکستان در این دیدار می‌تواند کار ما را برای صعود سخت کند. البته ما تجربه برد در دور قبل رقابت‌ها را در ازبکستان داریم اما تیم قبلی با تیم فعلی ازبکستان فرق زیادی دارد.»


مدیرفنی تیم ملی فوتبال 7 نفره ایران در رابطه با کسب عنوان نایب قهرمانی ایران در رقابت‌های پارالمپیک ریو گفت: «تیم ملی فوتبال 7 نفره ایران در دنیا جز تیم‌های قدرتمند به حساب می‌آید. تیم‌های روسیه،اوکراین، برزیل و ایران جز تیم‌های قدرتمند در جهان هستند. ما در دور قبل رقابت‌ها در لندن به مقام سوم رسیدیم و در این مسابقات هم موفق شدیم با یک رتبه صعود به مقام دوم پارالمپیک ریو برسیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته