دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مهر 1395 - 10:18
مدیر کل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت خبر داد

راه‌اندازی کمپین ازدواج سالم در کشور/ آموزش 4.5 میلیون سفیر سلامت دانشجو

مدیر کل دفتر سلامت جمعیت ،خانواده و مدارس وزارت بهداشت از راه اندازی کمپین ازدواج سالم در کشور خبر داد و گفت: برای پیشگیری از رفتارهای مخاطره آمیز در جوانان، طرحِ تربیت 4.5 میلیون سفیر سلامت دانشجو در کل کشور انجام می‌شود.
کد خبر : 122827

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از وزارت بهداشت، محمد اسماعیل مطلق گفت: در این نشست در خصوص مباحث طرح تحول سلامت، سلامت جوانان و ادغام برنامه سلامت جوانان در طرح تحول سلامت بحث و تبادل نظر صورت گرفت.


مدیر کل دفتر سلامت جمعیت ،خانواده و مدارس وزارت بهداشت افزود: ارائه بسته‌های خدمتی سلامت جوانان در دو جزوه غیر پزشک و پزشک و ارائه برنامه‌های ادغام شده سلامت روان، شیوه زندگی سالم، پیشگیری از دخانیات و پیشگیری از سوء مصرف مواد در برنامه سلامت جوانان سایر برنامه‌های این نشست بود.


وی ادامه داد: مقرر شد طبق بند دوم سیاست‌های جمعیت ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و بند چهارم سیاست‌های خانواده، امسال کمپین ترویج ازدواج سالم در جوانان با همکاری دفتر آموزش و ارتقای سلامت دانشگاه‌های علوم پزشکی و وزارت علوم و دانشگاه آزاد در کل کشور به مرحله اجرا در آید.


مدیر کل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت بیان کرد: در خصوص پیشگیری از هفت رفتار مخاطره آمیز در جوانان طرحِ تربیت 4.5 میلیون سفیر سلامت دانشجو در کل کشور انجام می‌شود.


مطلق در خصوص جوانان و رویکرد پیشگیری ار مرگ و میر و حوادث ترافیکی و ترویج ازدواج سالم و برگزاری چند کارگاه در این خصوص و آنالیز وضعیت موجود سلامت جوانان را سایر برنامه‌های این نشست کشوری اعلام کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته