دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مهر 1395 - 09:21
فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر داد

کاهش ۱۳ درصدی سرقت در پایتخت/ افزایش ۲۱ درصدی کشف مواد مخدر در ۶ ماهه نخست امسال

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کاهش ۱۳ درصدی سرقت در ۶ ماهه نخست امسال در پایتخت خبر داد و گفت: در همین مدت میزان کشف مواد مخدر ۲۱ درصد افزایش داشته است.
کد خبر : 122796

به گزارش گروه اجتماعی آنا از خبرگزاری فارس، سردار حسین ساجدی نیا صبح امروز در صبحگاه مشترک یگان‌های انتظامی پایتخت که با حضور سردار مومنی جانشین فرمانده ناجا برگزار شد، گفت: فرماندهی انتظامی شهر تهران برای سومین سال متوالی در کشور رتبه برتر میان یگان‌های انتظامی را کسب کرده است.


وی اظهار کرد: با توجه به تدابیر فرمانده ناجا و با توجه به اقدامات اطلاعاتی، انتظامی و عملیاتی و استفاده از فناوری‌های نوین، موفق به کاهش چشمگیر جرایم و افزایش کشفیات در ٦ ماهه نخست امسال شدیم.


فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: در ٦ ماه نخست امسال شاهد کاهش ١٣ درصدی وقوع سرقت، ٢١ درصدی قتل، ١٦ درصدی سرقت مسلحانه، ١١ درصدی سرقت به عنف، ٥٥ درصدی آدم ربایی و ٣٦ درصدی شرارت در بایتخت بودیم.


وی با اشاره به کاهش ١٠ درصدی تصادفات ترافیکی پایتخت ادامه داد: علاوه بر این با توجه توجه به دغدغه مردم در خصوص مبارزه با خرده فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر، موفق به برخورد با تعداد قابل توجهی از قاچاقچیان و افزایش ٢١ درصدی کشف مواد مخدر شدیم.


ساجدی نیا گفت: همچنین با توجه به فرامین رهبری در خصوص مبارزه با قاچاق کالا، با تشکیل قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا، شاهد رشد ٥٠ درصدی کشفیات کالای قاچاق در پایتخت بودیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته