دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 فروردين 1394 - 13:14
هشتمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا-چین تایپه

مدال برنز برگردن علی‌یاری و بابالو

در ادامه دومین روز از مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا، دو تکواندوکار کشورمان صاحب گردن‌آویز برنز شدند.
کد خبر : 12254

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در ادامه دومین روز از هشتمین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی نوجوانان آسیا که از امروز (یکشنبه) در سالن "دانشگاه تایپه" چین تایپه آغاز شده است؛ در بخش مسابقات پسران علیرضا علی‌یاری با قبول شکست برابر چین تایپه به مدال برنز بسنده کرد.
تکواندوکار وزن 63- کشورمان، در این رقابتها ابتدا ویتنام را 13 بر یک برد، سپس برابر نماینده ماکائو با نتیجه 15 بر 3 به برتری رسید اما در ادامه و برای رسیدن به مرحله فینال برابر چین تایپه با نتیجه نزدیک 3 بر 2 شکست خورد و بر سکوی سوم ایستاد.


در بخش مسابقات دختران مبینا بابالو در وزن 52- کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.تکواندوکار وزن پنجم کشورمان، در این رقابت‌ها ابتدا برابر نماینده قزاقستان با نتیجه 18 بر 9 به برتری رسید، سپس فیلیپین را با نتیجه 5 بر یک از پیش رو برداشت اما در مرحله نیمه نهایی و برای رسیدن به فینال این رقابتها در راند طلایی نتیجه را به تکواندوکار تایلند واگذار کرد و به مدال برنز بسنده کرد.
همچنین فاطمه اموری و روناک حسین زاده با قبول شکست برابر رقبایشان از دور رقابت‌ها کنار رفتند تا پرونده دختران در روز دوم با یک مدال برنز بسته شود.
دختران شایسته کشورمان روز گذشته موفق به کسب یک مدال طلا (ناهید کیانی) و 2 مدال نقره ( شکیلا کلهر و مژگان زادمحمد) شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته