دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مهر 1395 - 11:59

سومین کنفرانس بین‌المللی «نوآوری‌های اخیر در روانشناسی، مشاوره و علوم رفتاری» برگزار می‌شود

سومین کنفرانس بین‌المللی «نوآوری‌های اخیر در روانشناسی، مشاوره و علوم رفتاری»، 20 آبان ماه امسال در تهران برگزار می‌شود.
کد خبر : 122525

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، «درمان‌های روانشناختی»، «رویکردهای درمانی و تشخیص بیماری‌های روانی»، «راهکارهای بهبود سلامت روان»، «راهکارهای کاهش آسیب‌های اجتماعی»، «خانواده و مشکلات روان شناختی»، «خانواده و ارتباطات بین فردی»، «خانواده و کودک»، «خانواده و کودک با نیازهای ویژه»، «خانواده از هم گسیخته»، «کودکان با نیازهای ویژه پیشگیری،تشخیص و درمان (اختلال یادگیری، نقص توجه و بیش فعالی، اوتیسم و مشکلات حرکتی، مشکلات شنوایی و بینایی و ...)»، «کودکان با مشکلات روانشناختی و راهکارهای درمانی»، «نوجوانان با مشکلات روان شناختی»، «آسیب‌های اجتماعی دوران کودکی و نوجوانی»، «مشکلات تحصیلی، عزت نفس و اعتماد به نفس و...» و «تمام پژوهش‌های نوین در حیطه روانشناسی و مشاوره و علوم تربیتی» از جمله محورهای این کنفرانس علمی محسوب می‌شوند.
سخنرانان کلیدی این کنفرانس پروفسور سید محسن فاطمی از دانشگاه هاروارد و پروفسور جان گیل، رئیس انجمن روان‌درمانی انگلستان هستند.
در این کنفرانس کارگاه‌های تخصصی در حوزه‌های مرتبط برگزار می‌شود.
بر اساس اعلام دبیرخانه کنفرانس، این کنفرانس در پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC) و نیز پایگاه مرجع دانش نمایه می‌شود. طبق آخرین بخشنامه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مقالات کنفرانسی صاحب امتیاز هستند که در پایگاه استنادی جهان اسلام نمایه شده باشند.
تمامی مقالات تایید شده این کنفرانس در سایت مرجع دانش (سیویلیکا) بانک مقالات علمی کشور نمایه می‌شود.
آخرین مهلت ارسال مقاله به کنفرانس 20 مهرماه و زمان اعلام نتایج داوری مقالات 30 مهرماه خواهد بود.
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت https://psychoconf.ir/fa/ مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب