دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مهر 1395 - 12:05

افتتاح پایگاه بسیج کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی هشتگرد در هفته دفاع مقدس

آیین افتتاح پایگاه بسیج کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد همزمان با ایام هفته دفاع مقدس با حضور جمعی از اعضا هیات رئیسه و اعضای شورای حوزه بسیج ادارات برگزار شد.
کد خبر : 122522

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس واحد هشتگرد در آیین افتتاح پایگاه بسیج کارمندان با گرامیداشت یاد و خاطره فرماندهان شهید جهان آرا، فلاحی فکوری، نامجو و کلاهدوز نکاتی را درباره رشادت‌ها و دلاورمردی‌های سربازان و فرماندهان این مرز و بوم بیان کرد.


دکتر سید شاپوررضا شجاعی با بیان اینکه در مدت مسئولیت خود تلاش کرده همه تشکل‌های دانشجویی قانونی امکان فعالیت داشته باشند و از بسیج دانشجویی که از قدیمی‌ترین و فعالترین تشکل‌های تاثیرگذار در دانشگاه‌ها هستند نیز حداکثر حمایت های خود را مبذول داشته است.»


وی اجرا و برگزاری منظم اردوهای جهادی و اردوهای راهیان نور را مورد تاکید قرار داده و این برنامه‌ها را دارای تاثیرات بسیار خوب و اقدامات پر برکت برشمرد و از جلسات ضیافت اندیشه و نشست های هم اندیشی اساتید در حوزه بسیج اساتید نام برد.


شجاعی با بیان اینکه در این بین جای بسیج کارمندان خالی بود که با پیگیری‌های صورت گرفته و مساعدت فرماندهی سپاه شهرستان این امر مبارک یعنی افتتاح پایگاه بسیج کارمندان در ایام هفته دفاع مقدس صورت گرفت، افزود: «باید این مساله را به فال نیک گرفت.»


وی با توجه به برخی از تمایزاتی که یک پایگاه بسیج در دانشگاه نسبت به سایر ادارات دیگر دارد، اخلاق حسنه و توجه به حوزه علم و پژوهش را جزء شاخصه های مهم پایگاه بسیج دانشجویی، اساتید و کارمندان در یک مجموعه دانشگاهی نسبت به سایر ادارات دانست.


شجاعی فعالیت بسیج را در راستای منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را ضروری عنوان و یکی از مصادیق این منویات را اقتصاد مقاومتی ذکر کرد.


رئیس واحد هشتگرد از بسیجیان در هر سه حوزه خواست که در راستای این فرمان رهبری با تمام توان و با استفاده از پتانسیل‌های علمی و پژوهشی تلاش کرده تا کشور در عرصه اقتصاد از بیگانگان خودکفا شود.


مسئول آموزش و تربیت سازمان بسیج کارمندان کشور مباحثی را درباره رسالت بسیج کارمندان در سازمان‌ها و دستگاه‌ها بیان کرد.


حجت‌الاسلام شکاری بسیج را در هر سازمانی یاری برای آن سازمان عنوان کرد و گفت: «نباید پایگاه‌های بسیج در سازمان‌ها به باری برای آن سازمان تبدیل شوند. »


وی از رئیس واحد دانشگاهی خواست تا در جاهایی که لازم می داند از بسیج کارمندان برای کمک به مجموعه دانشگاهی استفاده کند.


در ادامه ابراهیم اسحاقی فرمانده حوزه بسیج ادارت سپاه پاسداران شهرستان ساوجبلاغ نیز با تشکر از رویکرد ارزشی شجاعی در فعال کردن پایگاه‌های بسیج در دانشگاه ابراز امیدواری کرد که بتوانند با دانشگاه ها در عرصه‌های مشترک فعالیت مطلوب و مفید فایده‌ای داشته باشند.


در پایان این نشست مهدی پالیزدار به عنوان اولین فرمانده پایگاه بسیج کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد معرفی و حکمش از سوی شجاعی و شکاری به وی اهدا شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته