دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رحمانی فضلی عنوان کرد: جمع‌آوری بیش از یک میلیارد ریال کمک در جشن‌ عاطفه‌های سال گذشته شیروان

مرکز سما شیروان امروز برگزارکننده جشن همدلی‌ها با حضور معاون سیاسی فرماندار شیروان، فرماندهی نیروی انتظامی، رئیس و معاون فرهنگی اداره کمیته امداد (ره)، رئیس اداره زندان، رئیس پلیس راهور، نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی، مسئول کانون شهید بهشتی، کارشناسان آموزش ابتدایی و امور بانوان و خبرنگاران در کنار دانش‌آموزان بود.
کد خبر : 122301

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، جشن عاطفه‌ها جشن ملی و دینی کشور است که با هدف حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت و نیازمند همه ساله در مهر انجام می‌شود. این جشن فرصتی است برای عشق ورزی و مهربانی و تقویت حس انسان دوستی به کسانی که نیازمند دست گرم همنوعشان هستند، هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها ترویج فرهنگ، صدقه، احسان و نهادینه کردن آن بین نونهالان و نوجوانان است.


دکتر قاسم کاظمی معاون سما شیروان در جشن عاطفه‌ها با ارائه گزارشی از عملکرد سما اظهار کرد: «برگزاری این جشن افتخاری بزرگ برای خانواده سما است.»


رئیس اداره آموزش و پرورش شیروان نیز اعلام کرد: «برگزاری چنین جشن‌هایی دانش‌آموزان را به کارهای خیر تشویق می‌کند، عاطفه‌ها را پرورش می‌دهد و دانش‌آموزان به صورت عملی کمک به هم نوع را آموزش می‌بینند که در خودسازی نیز نقش مهمی دارد.»


علی رحمانی فضلی گفت: «امروز جشن عاطفه‌ها با شعار مهر در انتظار همدلی همزمان با سراسر کشور در مدارس شهر برگزار می‌شود، سال گذشته در جشن عاطفه‌ها 130 میلیون ریال به صورت نقدی و 925 میلیون ریال به صورت غیرنقدی جمع آوری شده است که به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شد.


رئیس شورای شهر شیروان هم با تبریک هفته پیش رو یعنی هفته نیروی انتظامی، به قدردانی از معاونت و کارکنان مرکز سما برای میزبانی این جشن باشکوه پرداخت.


حسین عاقل از حاضران به ویژه کارکنان اداره آموزش و پرورش و مدارس به عنوان اصلی‌ترین رکن جامعه برای تربیت و تعالی افراد خواست، تا فرهنگ نوع دوستی و کمک به هموطنان را ترویج دهند.»


در ادامه این جشن باشکوه، زنگ عاطفه‌ها در دبستان دخترانه سما شیروان از سوی مسئولان نواخته شد و همه مسئولان، کارکنان، دانش آموزان کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را اهدا کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته