دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

امیرحسین پیروانی: کار سختی پیش‌رو داریم/ قول قهرمانی در آسیا نمی‌دهم

سرمربی تیم ملی جوانان گفت: من قولی برای قهرمانی دررقابت‌های آسیایی نمی‌دهم چون واقعا کار سختی پیش رو داریم .
کد خبر : 122273

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، این روزها فوتبال ایران روز‌های خوبی را سپری می‌کند. صعود تیم ملی فوتسال ایران به جمع 4 تیم برتر دنیا و همچنین حضور تیم ملی فوتبال نوجوانان در فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا، حال خوبی را برای فوتبال ایران رقم زد. در این میان تیم ملی جوانان فوتبال ما هم در چند روز آینده راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شود تا بتواند روز‌های خوب فوتبال ایران را تداوم ببخشد.


امیرحسین پیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد وضعیت تیم ملی جوانان قبل از رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: «ما روزهای آخر اردوی خودمان را پشت سر می‌گذاریم و 20 مهر ماه عازم مسابقات خواهیم شد. قبل از اعزام تیم، در روز 15 مهر ماه نفرات نهایی و 23 بازیکن اصلی را به تیم ملی دعوت می‌کنیم تا اردوی آخر خودمان را در تهران برگزار کنیم.»


وی ادامه داد: «روز 23 مهر در اولین بازی به مصاف ازبکستان می‌رویم و سه روز بعد باید با ژاپنی‌ها دیدار کنیم و در آخرین بازی مرحله گروهی هم در روز 29 مهر ماه به مصاف یمن می‌رویم. کار سختی را برای صعود از گروه خودمان پیش رو داریم و امیدوارم با تلاش بازیکنان و دعای مردم بتوانیم از این مرحله صعود کنیم. در صورت صعود به دور بعد باید در مرحله بعد با تیم‌های صعود کننده گروه چهارم مسابقات که تیم‌های قدرتمند ازبکستان و استرالیا در آن حضور دارند پیکار کنیم و در مجموع راه سختی را تا قرار گرفتن در بین تیم‌های صدرنشین این مسابقات پیش رو داریم.»


سرمربی تیم ملی جوانان در خصوص عدم همکاری بعضی از باشگاه‌ها با تیم ملی و در اختیار نگذاشتن بازیکن خودشان برای حضور در تمرینات این تیم بیان کرد: «من نمی خواهم وارد جزییات شوم ولی خوشبختانه در اردوی آخر همه نفرات را در اختیار داشتیم و اردو را با تمام نفرات برگزار کردیم. فعلا بازیکنان بخاطر حضور در بازی‌های جام حذفی در اختیار باشگاه‌ها قرار گرفتند و بعد از این مسابقات به تیم ملی برمی گردند.»


وی در پایان گفت: «من به کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتسال و تیم ملی نوجوانان تبریک می‌گویم و واقعا این عزیزان نتیجه زحمات خودشان را گرفتند. من قولی برای قهرمانی در رقابت‌های آسیایی نمی‌دهم چون واقعا کار سختی پیش رو داریم اما قول می‌دهم که با تمام توان خودمان در این بازی‌ها شرکت کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته