دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مهر 1395 - 08:40

برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس با حضور امیر سرتیپ خلبان جانباز یدالله واعظی در واحد ایلام

نمایشگاه عکس شهدای جنگ تحمیلی در دوران دفاع مقدس با حضور امیر سرتیپ خلبان یدالله واعظی از جانبازان هوانیروز و همرزم شهید علی اکبر شیرودی ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام، مسئول بسیج اساتید استان ایلام ، استادان ، کارکنان و دانشجویان واحد ایلام افتتاح شد.
کد خبر : 122083

به گزارش خبرنگار آنا، در این نمایشگاه بیش از 100 قطعه عکس شهدای دفاع مقدس برای بازدید عموم مردم و بهویژه استادان و دانشجویان به نمایش گذاشته شده است.



این نمایشگاه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و رشادت‌های رزمندگان اسلام در سرسرای این واحد دانشگاهی به مدت یک هفته و توسط پایگاه مقاومت اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام برپا شده است.




دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام همه ساله در هفته دفاع مقدس اقدام به برپایی نمایشگاه عکس شهدا و دعوت از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و ایثارگران و خانواده شهدا می‌کند.


امیر سرتیپ خلبان یدالله واعظی در دوران پرافتخار دفاع مقدس در کنار شهید شیرودی در عقب راندن دشمن بعثی و شکار تانک‌ها و به آتش کشیدن مواضع دشمن با انجام هزاران سورتی پرواز با بالگرد نامی ماندگار برای مردم استان ایلام است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته