دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 مهر 1395 - 14:16

قدردانی نمایندگان استان قزوین از استقبال مردم از رئیس جمهوری

مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی روز جمعه با صدور پیامی از مردم استان بابت استقبال با شکوه و به یادماندنی از رئیس جمهوری قدردانی کردند.
کد خبر : 122027

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، متن کامل این پیام که نخسه ای از آن به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین ارسال شده، به شرح زیر است:


مردم آگاه، بصیر و ولایتمدار استان قزوین، خداوند متعال را شاکریم که در هفتم مهرماه سال جاری فرصتی پیش آمد تا بار دیگر جلوه هایی کم نظیر از حماسه اتحاد ملت و دولت در برابر دیدگان جهانیان پدیدار گردد و نشان دهد که مردم ما قدرشناس خادمان و دولتمردان کشورشان هستند.


در بخش بعدی این پیام آمده است: این سفر دستاوردهای قابل توجه ای برای استان مان به همراه داشت و تخصیص بیش از 903 میلیارد تومان اعتبار و انعقاد بیش از سه هزار میلیارد تومان زمینه سرمایه گذاری می تواند بیش از گذشته در رشد و توسعه استان قزوین مثمرثمر باشد.


در پایان این پیام آمده است: مجمع نمایندگان استان قزوین با تقدیر از همه آحاد مردم استان بویژه خانواده معظم شهدا،ایثارگران، روحانیت معزز، بانوان، جوانان، فرهنگیان، کارگران، کشاورزان، اصناف، دانشگاهیان، ورزشکاران،هنرمندان و سایرین که در ایجاد این حرکت بزرگ نقش آفرینی کردند،امید دارد دولت محترم نیز با قدرشناسی از این استقبال شایسته بیش از گذشته تمام همت خود را برای رشد و ترقی استان قزوین به کار بندد.


رئیس جمهوری روزهای هفتم و هشتم مهر ماه جاری در سی و یکمین سفر استانی خود میهمان مردم استان قزوین بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته