دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 مهر 1395 - 12:25
در گفت‌و‌گو با آنا؛

مهدی مهدوی: بعضی‌ها با رفتارهایشان اذیتم کردند/ وجدانم راحت است که برای تیم ملی کم‌کاری نکردم

پاسور تیم ملی والیبال ایران در المپیک گفت: اگرچه برخی افراد به خصوص گزارشگران با رفتارها و حرف هایشان آزرده خاطرم کردند اما مهم این بود که من تلاشم را کردم.
کد خبر : 121971

مهدی مهدوی پاسور باسابقه تیم ملی والیبال ایران بعد از خداحافظی از تیم ملی والیبال به خبرنگار آنا گفت: «لحظه خداحافظی برای همه و در هر مقطعی سخت است. من 16 سال لباس تیم‌ملی را در همه رویدادها و مسابقات رسمی بر تن کرده‌ام و حالا جدایی از تیم‌ملی و به خصوص بازیکنان سخت است. دلم برای تک‌تک بازیکنان تنگ می‌شود به خصوص سعید معروف. ما روزهای سختی با هم گذراندیم و در هر مسابقه که شرایط خوب نبود همه تلاش می‌کردیم به یکدیگر روحیه بدهیم.»


وی ادامه داد: «‌اما به هر روی دوران ورزشی هر ورزشکاری روزی تمام می‌شود و امروز قرعه به نام من افتاد. البته من قبل از رقابت‌های المپیک این تصمیم را داشتم و به نظرم در این شرایط باید از تیم‌ملی جدا شوم تا بازیکن تازه نفسی جایگزین من شود.»


پاسور باسابقه تیم ملی خاطرنشان کرد: «در این سال‌هایی که در خدمت تیم ملی بودم از همه زندگی‌ام زدم که این موضوع نه تنها برای من بلکه برای همه بازیکنان تیم ملی وجود داشت. روزهایی که باید در کنار خانواده بودیم اما به خاطر تیم ملی در اردو و کشورهای مختلف برای مسابقات بودیم. اما با همه این سختی‌ها وجدانم راحت است که برای تیم ملی کم‌کاری نکردم و با تمام وجود برای موفقیت این تیم تلاش کردم. اگرچه در همین دوران هم برخی افراد به خصوص گزارشگران با رفتارها و حرف هایشان آزرده خاطرم کردند اما مهم این بود که من تلاشم را کردم و از این بابت از خودم راضی هستم.»


مهدوی با بیان اینکه تیم برای اولین بار به المپیک صعود کرد، عنوان کرد: «‌ما به عنوان تیمی که رویای حضور در المپیک را بعد از 52 سال محقق کرد، نتیجه قابل قبولی گرفتیم اما اگر در همان دور اول تیم آرژانتین را شکست می دادیم سرنوشت‌مان در ریو تغییر می‌کرد. به هر روی صعود تیم به المپیک و همچنین قرار گرفتن در بین 8 تیم و راهیابی به مرحله دوم از اتفاقات خوب والیبال ایران در المپیک ریو بود اما اگر تک‌تک بازی‌ها را مدنظر بگیریم هیچ یک از بازیکنان از بازی‌ها راضی نبودند چرا که ما تنها مقابل مصر و کوبا به پیروزی رسیدیم. به هر حال اتفاقات والیبال در ریو تمام شد و به نظرم این صعود راه را برای چهار سال دیگر هموار کرد. به طور حتم در المپیک 2020 هم شاهد حضور تیم ملی والیبال در المپیک خواهیم بود و البته قدرتمندتر از قبل ظاهر خواهد شد.»


ملی‌پوش سابق تیم ملی والیبال در مورد عملکرد لوزانو در این مدتی که هدایت تیم را برعهده داشت، اظهار کرد: «‌تصمیم‌گیری در مورد ماندن یا رفتن لوزانو بر عهده فدراسیون است. در این مدت کمی که او به عنوان مربی در تیم ما حضور داشت موفقیت‌های خوبی به دست آورد و از این بابت خوشحال هستم. امیدوارم هر تصمیمی که فدراسیون برای تیم ملی می گیرد به نفع این تیم باشد و‌ آیندگان بتواند والیبال ایران را بیشتر از قبل به موفقیت برسانند.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته