دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

چیت‌چیان: صنعتگران ایرانی ۹۵ درصد نیاز بخش آب و برق را تامین می‌کنند

وزیر نیرو با اشاره موفقیت‌های کسب‌شده در زمینه سدسازی گفت: ٩٠ تا ٩٥ درصد نیاز کشور در صنعت آب و برق از سوی صنعتگران ایرانی تامین می‌شود.
کد خبر : 121969

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از وزارت نیرو٬ حمید چیت چیان در «آئین دومین یادواره شهید عباسپور و ۵۰۰ شهید صنعت آب و برق» اظهار کرد: در بیش از سه دهه گذشته اقدام‌های بزرگی در عرصه سدسازی و برق انجام شده است و به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کرده‌ایم.


چیت چیان یادآوری کرد: کسانی که زمان جنگ به ساخت پل اروندرود مشغول بودند٬ پس از جنگ نیز در میدان اقتصادی تجربیات خود را پیاده کردند و با پشتوانه دانش،ایمان و اخلاص موفقیت های بزرگی به دست آوردند.


به گفته وی، وزارت نیرو ۵۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است و نزدیک به یک هزار و ٤٠٠ نفر از فرزندان شهید نیز در این صنعت حضور دارند.


در این آئین، «علی شمخانی» دبیر شورای عالی امنیت ملی، «محسن انصاری» قائم مقام بنیاد شهید، خانواده شهید عباسپور و فعالان صنعت آب و برق حضورداشتند.


رونمایی از کتاب «گواهان صادق» که مجموعه‌ای از خاطرات شهیدان و فرزندان آنان است و معرفی ٢٢ نفر از فرزندان شهید فعال در بخش‌های مختلف، از دیگر برنامه‌های این آئین بود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته