دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا؛

بهروان: با انصراف‌دهندگان حذفی برخورد می‌شود/ تیم ملی در برنامه‌ریزی ما تاثیر دارد

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: قصد داریم در آیین‌نامه مسابقات جام حذفی بندی را بگنجانیم که به موجب آن تیم‌هایی که از جام حذفی کنار می‌کشند ضمن جریمه مالی، دو سال از حضور در این رقابت‌ها منع شوند.
کد خبر : 121947

غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، درباره انصراف برخی تیم‌ها از رقابت‌های جام حذفی و نحوه برخورد سازمان لیگ با آنها گفت: «تمامی تیم‌هایی که از حضور در جام حذفی سرباز زدند و حاضر نشدند در این رقابت‌ها حاضر شوند،‌ دلیل‌شان مشکلات مالی است و اینکه لزومی ندارد وقتی شانسی برای قهرمان شدن ندارند و در همان دورهای اول حذف می‌شوند، بی‌دلیل هزینه کنند و برای همین هم انصراف دادند.»


او ادامه داد: «ما تحت هیچ‌شرایطی نمی‌توانیم بهانه‌ای که تیم‌های انصراف داده مطرح کردند را بپذیریم و به همین خاطر پرونده یکایک آنها را به کمیته انضباطی می‌فرستیم تا درباره آنها بهترین تصمیم گرفته شود. در هر صورت مسابقات جام‌حذفی ما از طریق کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا زیرنظر گرفته می‌شود و قطعا در معدل برنامه‌های ما چنین رفتاری از سوی تیم‌هایی که از جام حذفی کنار کشیدند باعث می‌شود نمره منفی بگیریم. بنابراین ضمن اینکه از کمیته انضباطی می‌خواهیم تا برخورد مناسبی با تیم‌های انصراف دهنده داشته باشد خودمان هم قصد داریم در آیین‌نامه مسابقات جام حذفی بندی را بگنجانیم که به موجب آن تیم‌هایی که از جام حذفی کنار می‌کشند ضمن جریمه مالی دو سال از حضور در این رقابت‌ها منع شوند.»


رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ یادآور شد: «یکی دیگر از تصمیمات دیگری که قصد داریم در رقابت‌های جام حذفی از سال آینده اعمال کنیم این است که این مسابقات را با حضور 32 تیمی که توانایی مالی لازم را دارند برگزار کنیم تا کمتر شاهد انصراف تیم‌ها از رقابت‌های جام حذفی باشیم. البته وضعیت نهایی را شرایط تیم ملی مشخص می‌کند.»


بهروان تاکید کرد: «یکی از دلایلی که باعث شد امسال رقابت‌‌های جام حذفی را با 64 تیم برگزار کردیم این بود که تیم‌های لیگ برتری به واسطه بازی‌های تیم ملی در رقابتی جدی قرار بگیرند و ضمن اینکه به آنها کمک شود تا کیفیت بازی‌های خود را حفظ کنند در شرایطی قرار بگیرند که آماده مسابقه بعدی خود هم قرار بگیرند. البته این احتمال هم وجود دارد که در بازی‌های امروز و فردا شاهد شگفتی هم باشیم و تیمی بزرگ از رقابت‌های حذف شود. اتفاقی که در بازی‌های دیروز رخ نداد و تمامی تیم‌های لیگ برتری برابر حریفان خود پیروز شدند.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته