انتقاد مهران مدیری از تبلیغات غلط درباره فرزندآوری: به جای نصب بیلبورد اقتصاد جامعه را احیاء کنید تا مردم بتوانند بچهدار شوند
برنامه تلویزیونی «دورهمی» شب گذشته با موضوع «فرزند» به روی آنتن رفت.
به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه تلویزیونی «دورهمی» شب گذشته با موضوع «بچه» به روی آنتن شبکه نسیم رفت.
مهران مدیری کمدین و مجری برنامه پر بیننده «دورهمی» پیرامون این موضوع استندآپ کمدی خود را اجرا کرد و در ادامه انتقادات خود را نسبت به روش تبلیغات و نوع مدیریت مدیران برای بهبود این حوزه ابراز کرد و اظهار داشت: باید تبلیغات بدون مفهوم، جای خود را به عملکرد مدیران بدهد؛ حتی اگر هزینهها دو برابر شود.
مدیری در ادامه افزود: بیلبوردهای تبلیغاتی برای تشویق مردم جهت بچهدار شدن بسیار ضعیف عمل میکند. بیایید به جای هزینههایی که صرف بیلبوردهای تبلیغاتی میکنید، اقتصاد جامعه را احیاء کنید تا مردم بتوانند به راحتی بچهدار شوند.
برنامه «دورهمی» شب گذشته بدون مهمان روی آنتن رفت و نمایشهای این برنامه نیز پیرامون موضوع بچه اجرا شد.
انتهای پیام/