دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مهر 1395 - 12:55

نشست فصلی حزب اعتدال و توسعه با حضور اعضای ارشد آن برگزار شد

هفتمین نشست فصلی حزب اعتدال و توسعه با حضور شماری از مسئولان ارشد دولتی که در این حزب عضویت دارند و بدون حضور اصحاب رسانه برگزار شد.
کد خبر : 121838

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری انا به نقل از تسنیم، هفتمین نشست فصلی حزب اعتدال و توسعه صبح امروز ـ پنج‌شنبه 8 مهر ـ بدون حضور برخی اصحاب رسانه در سالن اجلاس سران آغاز به کار کرد.


در این نشست اعضای شورای مرکزی، شورای راهبردی، نمایندگان عضو، دبیران استانها، روسای کمیته‌ها و کانون‌های این تشکل سیاسی حضور دارند.


قرار است در این نشست پس از سخنرانی سخنگوی حزب اعتدال توسعه جمعی از دبیران استان‌ها و روسای کانون‌ها به ایراد نقطه نظرات خود پیرامون فضای جاری کشور و مسائل بین‌المللی بپردازند.


در این نشست فصلی که تا ساعت 17 امروز ادامه دارد، طبق برنامه از پیش تعیین شده مرتضی بانک رئیس هیأت اجرایی و محمود واعظی معاون سیاسی، مسعود سلطانی فر رئیس ستاد انتخابات شوراهای شهر حزب در پنل صبح و اکبر ترکان عضو شورای راهبردی حزب و همچنین روسای کانون و کمیته‌ها در پنل بعد ازظهر سخنرانی می‌کنند.


هفتمین نشست فصلی حزب اعتدال و توسعه عصر امروز با سخنرانی محمد باقر نوبخت، دبیرکل این حزب خاتمه می‌یابد.


در اختتامیه این نشست علاوه بر اهدای حکم دبیران مناطق و روسای کمیته‌ها و کانون‌ها از پایگاه اطلاع رسانی حزب اعتدال و توسعه نیز رونمایی می‌شود.


پیشتر از این اسماعیل شجاعی عضو شورای مرکزی و رئیس کمیته تشکیلات حزب اعتدال و توسعه از برگزاری هفتیمن نشست فصلی حزب متبوع خود خبر داده بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته