دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مراسم گرامیداشت فرماندهان شهید عملیات ثامن‌الائمه برگزار شد

مراسم گرامیداشت فرماندهان شهید عملیات ثامن‌الائمه و محفل انس با قرآن کریم مشترک نیروهای مسلح استان قزوین در تیپ 116 شهید صفوی قزوین برگزار شد.
کد خبر : 121626

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از نزاجا، به مناسبت هفته دفاع مقدس و سالروز عملیات ثامن‌ الائمه، مراسم گرامیداشت فرماندهان شهید عملیات ثامن الائمه و محفل انس با قرآن کریم با حضور نیروهای مسلح استان درمسجد حضرت امام خمینی‌(ره) تیپ 116 شهید صفوی قزوین برگزار شد.


در این مراسم حجت‌الاسلام طهماسبی امام جمعه شهر الوند با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به خصوص شهدای عملیات ثامن‌الائمه شهید فلاحی، فکوری، نامجو، کلاهدوز و جهان آرا، عملیات ثامن‌الائمه را نمادی از وحدت میان نیروهای مسلح ایران اسلامی دانست و گفت: فرماندهان و سربازان شهید این عملیات نمونه‌ای از عاشقان امامت و ولایت هستند که در ایام جوانی با ایمان قاطع در برابر دشمن بعثی و استکبار جهانی ایستادند.


طهماسبی با اشاره به آیات قرآن کریم گفت: در راه خدا باید با مال و جان جهاد کرد چرا که تمام هستی انسان از خداوند است و شهیدان دفاع مقدس و مدافع حرم و ایثارگران به این دعوت خداوندی لبیک گفتند.


وی در ادامه اظهار کرد: بالاترین انفاق در راه خدا، انفاق جان است و شهدا انفاق و گذشت در راه خدا را با تمام وجود معنی کردند و باید از زندگی آن‌ها الگو برداشت.


وی در پایان به انسجام و اتحاد نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: نیروهای مسلح با اتحاد خود ثابت کردند که زیر پرچم کلمه الله و تحت رهبری فرماندهی معظم کل قوا، دشمنان اسلام را نابود خواهند کرد و با وجود آن‌ها هیچ کشوری جرات تجاوز به میهن اسلامی را ندارد.


انتهای پیام/

برچسب ها: هفته دفاع مقدس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته