دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دیدار فرمانده نزاجا با خانواده شهید فلاحی + تصاویر

همزمان با هفته دفاع مقدس و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و جانبازان و ایثارگران جنگ تحمیلی امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش، رئیس اداره عقیدتی سیاسی و هیأت همراه با خانواده شهید سرلشکر ولی الله فلاحی دیدار کردند.
کد خبر : 121621

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از نزاجا، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در این دیدار به خصوصیات اخلاقی و دلاور مردی‌‎های شهدای دوران دفاع مقدس پرداخت و اظهار کرد: همه شهدایی که تقدیم اسلام شدند تکلیف خود را انجام داده‌اند و هر آنچه که در بضاعت داشته‌اند پای کار آوردند تا اینکه اسلام و قرآن پایدار بماند. نتیجه‌ای را که این شهدا به دست آورده‌اند چنان درخشنده است که خورشید در مقابل آن سر تعظیم فرود می‌آورد.


وی گفت: امروز خدمت به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران باید در اولویت باشد و وظیفه ما سربازان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران این است که ادامه دهنده راه آن بزرگ مردان باشیم و در راه استقامت، بردباری و دلیر مردی‌های آن عزیزان قدم برداریم.


سرتیپ پوردستان با اشاره به اینکه شهدا از جمله قهرمانان بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند اظهار کرد: آنهایی که به شهادت می‌رسند خاص‌ترین نفرات نزد خداوند هستند و کسی که خداوند عاشقش شود نزد خود فرا می‌خواند و شهداء از افراد خاص و قهرمانان روزگار بودند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته