دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مهر 1395 - 12:05

برگزیدگان چهارمین جشنواره ادبی «نسیم کلمات» تجلیل می‌شوند

آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان چهارمین جشنواره ادبی «نسیم کلمات» با رویکرد «همدلی» پنجشنبه ۸ مهرماه در سالن «سرای حضور» فرهنگسرای اخلاق برگزار می‌شود.
کد خبر : 121576

به گزارش گروه فرهنگی آنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق، زهره حبیب‌اله‌پور دبیر اجرایی چهارمین جشنواره «نسیم کلمات» با اعلام این خبر گفت: پس از دریافت آثار شرکت کننده در جشنواره در زمستان سال گذشته، آثار واصله از سوی هیئت داوران به سرپرستی استاد ابوالفضل درخشنده از ۱۸۹ داستان کوتاه دریافت شده، پنج اثر برتر و پنج اثر شایسته تقدیر تشخیص داده شده است.


حبیب‌اله پور ادامه داد: فراخوان چهارمین جشنواره ادبی «نسیم کلمات» با موضوع رویکرد همدلی با محورهای نقش خداپرستی در ایجاد همدلی، نقش ازخودگذشتگی و فرهنگ ایثار و شهادت در ایجاد همدلی، نقش شناخت مشترکات در ایجاد همدلی، نقش همدلی در انسجام و اقتدار ملی، نقش قانون مداری در ایجاد همدلی و نقش همدلی در رشد و پیشرفت خانواده و جامعه در زمستان سال گذشته در محدوده شهر تهران برگزار شد.


دبیر اجرایی چهارمین جشنواره ادبی «نسیم کلمات»، جوایز نفرات اول تا سوم جشنواره را یک دستگاه تبلت و لوح تقدیر، نفرات چهارم و پنجم را یک دستگاه گوشی هوشمند تلفن همراه و لوح تقدیر عنوان کرد و به نفرات ششم تا دهم نیز لوح تقدیر و هدیه فرهنگی اهداء می‌شود.


وی تصریح کرد: آثار برگزیده جشنواره با مشارکت «کانون زنگ داستان» در قالب کتابی با عنوان «همدلی» ‌توسط فرهنگسرای اخلاق منتشر می‌شود.


آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان چهارمین جشنواره ادبی «نسیم کلمات» پنجشنبه ۸ مهرماه از ساعت ۱۶ در سالن «سرای حضور» فرهنگسرای اخلاق واقع در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته