دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جانشین فرمانده کل سپاه مطرح کرد: محرومیت‌زدایی قلب بزرگ می‌خواهد نه پول

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: امروز فقط اشرار، صهیونیست‌ها، تکفیری‌ها و... دشمن ما نیستند بلکه فقر و محرومیت و عسرت نیز در دایره دشمنان ما قرار دارند.
کد خبر : 121571

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از ایسنا، سردار حسین سلامی طی سخنانی در مراسم افتتاح 3300 پروژه محرومیت زدایی که با تلاش قرارگاه‌های منطقه‌ای نیروی زمینی سپاه پاسداران در استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه و خوزستان انجام شده است با بیان اینکه امروز افتخار داریم که پرچم علم اندوزی و پیشرفت و رفاه مسلمانان در دست رهبری معظم انقلاب است، اظهار کرد: ما افتخار داریم که امروز بیرق و پرچم پیشرفت و رفاه مسلمانان در دستان یک عالم وارسته و حکیم و یک مجاهد و جانباز از نسل رسول خدا است که همان رهبری معظم انقلاب است.


وی با بیان اینکه نیروی زمینی یک نیروی آسمانی است اظهار کرد: نیروی زمینی سرشار از شهدایی است که از ستارگان پرفروغ در سپهر افتخارات سپاه و ملت ایران هستند و این نیرو نجات دهنده جامعه ما وملت ما از هر تجاهم بوده است.


ما همان گونه که بر ناامنی پیروز شده‌ایم، به محرومیت‌ها هم مسلط خواهیم شد و قدم‌های استوار، دست‌های پرتوان، دل‌های مشتاق و ذهن‌های بزرگ و ایمان‌های قویی را که وجود دارد به کار خواهیم گرفت و از هیچ ناهنجاری نگران نخواهیم بود و به پیش خواهیم رفت

سلامی با تاکید بر این که نیروی زمینی محل وجود کهکشانی هاست اظهار کرد: این نیرو محل وجود کسانی است که از میان آنها فرماندهان و رزمندگان شهید و ده‌ها هزار آسمانی دیگر قرار گرفته‌اند و امروز هم می‌بینیم که در میان گردآب آتش سوزان سیاست قدرت‌های شیطانی، کشور ما به برکت رشادت‌ها و پایمردی‌های نیروی زمینی و سایر قوای نظامی امن و آرام است و این تایید دیگری بر مجاهدت‌های مافوق بشری نیروی زمینی سپاه است که در مرزهای مهم کشور ما جریان دارد.


سلامی همچنین با گرامیداشت یاد شهیدان حافظ مرز و شهدای مدافع حرم اظهار کرد: آن بزرگوران در جبهه‌های نبرد تکه تکه شدند تا مسلمانان از یوق بردگی جهالت مدرن نجات یابند.


جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: نیروی زمینی در برابر ملت مسلمان ایران نرم خو، آرام، باوقار، دلسوز، خادم، رئوف و عطوف است و در برابر دشمنان این ملت سرسخت و استوار و قاطع عمل می‌کند.


سلامی با بیان اینکه ورود به عرصه رفع محدودیت‌ها و زدودن گرد و غبار فقر از مناطق محروم کشور افتخار جدید نیروی زمینی است، اظهارکرد: این درک و فهم عمیق و وسیع که نیروی زمینی ما نسبت به امنیت و پیشرفت و رفاه و محرومیت زدایی پیدا کرده است، امر بسیار مبارکی است.


وی ادامه داد: این موضوع که امروز فقط اشرار، صهیونیست‌ها، تکفیری‌ها و آمریکایی‌ها و برخی از سران دیکتاتور کشورهای منطقه که وابسته به یهود و نصارا هستند تنها دشمنان ما نیستند و فقر، محرومیت و عسرت نیز در دایره دشمنان ما قرار دارد، نشان از درک بالای نیروی زمینی سپاه پاسداران دارد.


مبارزه با فقر و محرومیت زدایی فقط از عهده سپاه ساخته نیست و هر چند که ما تا جایی که بتوانیم ادامه می‌دهیم اما کشورمان ظرفیت‌های زیادی را در خود نهفته دارد که بخش عمده‌ای از این ظرفیت‌ها در اختیار دولت است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر این که یکی از بزرگترین و جدی‌ترین توصیه‌های رهبری به فرماندهان سپاه، تلاش این نیرو برای سازندگی، محرومیت زدایی و فقر زدایی است، اظهار کرد: ایشان در دیدار اخیری که با فرماندهان سپاه در هفته گذشته داشتند به این نکته مجددا تاکید کردند که سازندگی، محرومیت زدایی و فقر زدایی یکی از مهمترین ماموریت‌های سپاه پاسداران است.


سلامی همچنین با اشاره به اینکه مبارزه با فقر یک مبارزه ملی است و با همکاری همه نهادهای مسئول باید صورت پذیرد، اظهار کرد: مبارزه با فقر و محرومیت زدایی فقط از عهده سپاه ساخته نیست و هر چند که ما تا جایی که بتوانیم ادامه می‌دهیم اما کشورمان ظرفیت‌های زیادی را در خود نهفته دارد که بخش عمده‌ای از این ظرفیت‌ها در اختیار دولت است.


وی ادامه داد: محرومیت زدایی قلب بزرگ می‌خواهد نه پول و ما باید با قلب و انسانیت‌‍مان محرومیت زدایی کنیم.


سلامی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه دشمنان همواره آرزو می‌کنند ما در فقر و محرومیت به سر ببریم اظهار کرد: این یک واقعیت است که سال‌هاست دشمنان ما آرزو می‌کنند که ما فقیر باشیم و این یک استراتژی و سیاست جهانی است.


وی با بیان اینکه امروز آرمان‌های ما در حال گرفتن رنگ واقعیت به خود است، اظهار کرد: باید چهره بخش‌های محروم کشور ما تغییر کند و این یکی از آرمان‌های ماست که حقیقت پیدا خواهد کرد و در عین حال آرمان‌های دشمنان ما که بر محروم ماندن ما تاکید دارند باطل خواهد شد.


سلامی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: در زمانه‌ای که می‌بینید اروپا و آمریکا هم امن نیست، کشور ما دارای امنیت است اما امنیت هرگز به خودی خود به وجود نمی‌آید. پس انسان‌های بزرگی وجود داشته‌اند که توانسته‌اند این امنیت را برای ما به وجود آورند.


جانشین کل فرمانده سپاه پاسداران در پایان تاکید کرد: ما همان گونه که بر ناامنی پیروز شده‌ایم، به محرومیت‌ها هم مسلط خواهیم شد و قدم‌های استوار، دست‌های پرتوان، دل‌های مشتاق و ذهن‌های بزرگ و ایمان‌های قویی را که وجود دارد به کار خواهیم گرفت و از هیچ ناهنجاری نگران نخواهیم بود و به پیش خواهیم رفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته