دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
لیگ قهرمانان اروپا

اپیزود جدید نبرد سیمئونه و آنچلوتی/ نمایش بارسا در غیاب مسی/ آزمونی دیگر برای سردار

حساس‌ترین دیدار امشب لیگ قهرمانان را بایرن مونیخ در خانه آتلتیکو مادرید انجام می‌دهد.
کد خبر : 121560

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، شب دوم هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب با برگزاری 8 دیدار دیگر دنبال می‌شود که در مهم‌ترین و احتمالا جنجالی‌ترین بازی در ویسنته کالدرون شهر مادرید تیم اتلتیک میزبان بایرن مونیخ است. هر دو تیم بازی نخست خود را برده‌اند و در جدال امشب خود برای کسب پیروزی به میدان می‌‌آیند. آتلتیکو موفق شد آیندهوون را در خانه‌اش با یک گل مغلوب کند . باوارایی‌ها هم در ورزشگاه اختصاصی خود روستوف را با 5 گل درهم کوبیدند.


این دو نیم فصل گذشته در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف یکدیگر رفتند که در مجموع دو بازی رفت و برگشت این شاگردان دیه‌گو سیمئونه بودند که موفق به حذف بایرنی‌ها شدند. حالا قرمزپوشان شهر مونیخ برای آنکه صدرنشین گروه D شوند باید برابر آتلتیکو موفق شوند و البته که کار سختی دارند؛ چرا که قرمز و سفید پوشان مادرید در هفته‌‌های اخیر نتایج خوبی در لالیگا گرفته‌اند و بازی به بازی نمایش زیباتری را ارائه کرده‌اند. هرچند باوارایی‌ها وضعیت بسیار خوبی با کارلو آنچلوتی دارند و در تمامی دیدارهای اخیر خود در بوندسلیگا پیروز شده‌اند. در این میان تقابل دوباره آنچلوتی و سیمئونه از نکات جذاب و جالب این بازی است.


تلاش دوباره آزمون و عزت‌اللهی در لیگ قهرمانان


در دیگر دیدار گروه D تیم‌های روستوف و آیندهوون که بازنده‌های هفته اول بودند به مصاف هم می‌روند. هر دو تیم می‌دانند که با وجود تیم‌های آتلتیکومادرید و بایرن‌مونیخ آنها شانسی برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان ندارند و باید برای صعود به جام یوفا تلاش کنند تا تیم سوم شوند. در این میان سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی فرصت دارند تا یک بار دیگر در مهم‌ترین رقابت‌های اروپایی بازی کنند و ارزش‌های خود را نشان دهند. هر چند روستوف به تازگی دمیتری کریچنکو را جانشین قربان بردیف سرمربی کرده است. به نظر می‌رسد بازیکنان روستوف بتوانند نتیجه جالبی در این بازی بگیرند.


بازهم بارسلونا بدون مسی


در یکی دیگر از دیدارهای مهم امشب و از گروه C بارسلونا بدون ستاره آرژانتینی خود به مصاف مونشن‌گلادباخ می‌رود. این دیدار هم همچون دیدار با خیخون خارج از خانه است و بارسا کار دشواری را پیش رو دارد. باید دید دیگر ستاره‌های لوییز انریکه می‌توانند جای خالی لیونل مسی را پر کنند و پیروزی با ارزشی را به دست بیاورند. شکست 7 بر صفر سلتیک اسکاتلند در نیوکمپ باعث شد بارسلونا صدرنشین شود و با توجه به شکست 4 بر صفر گلادباخ در خانه منچسترسیتی و پیروزی احتمالی شاگردان گواردیولا برابر سلتیک، بارسایی‌ها تلاش خواهند کرد تا حتما امشب برنده شوند و صدرنشین بمانند.


برنامه شب دوم بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به شرح زیر است:


چهارشنبه 7 مهرماه



گروه A:


لودوگورتس- پاری‌سن‌ژرمن


آرسنال - بازل


گروه B:


بشیکتاش - دیناموکیف


ناپولی - بنفیکا


گروه C:


مونشن‌گلادباخ - بارسلونا


سلتیک - منچسترسیتی


گروه D:


آتلتیکومادرید - بایرن مونیخ


روستوف - آیندهوون


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته