دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

رضا لک: روس‌ها فضا را برای تیم ملی بستند/ ایران توانایی سوم شدن را دارد

کارشناس فوتسال گفت: روس‌ها در نیمه اول تیم ما را تحت فشار قرار گذاشتند و فضا را برای ما محدود کردند اما در نیمه دوم این تیم ایران بود که بازی بهتری را نسبت به روس‌ها انجام داد.
کد خبر : 121533

رضا لک در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شکست تیم ملی فوتسال مقابل روسیه در مرحله نیمه نهایی جام جهانی گفت: «بازی خوبی را هر دو تیم انجام دادند و بدلیل اینکه تیم‌های روسیه و ایران بازی‌های زیادی را با یکدیگر انجام دادند، شناخت خوبی نسبت به یکدیگر داشتند و به همین دلیل بازی دو تیم زیبا شد. روس‌ها در نیمه اول تیم ما را تحت فشار قرار گذاشتند و فضا را برای ما محدود کردند اما در نیمه دوم این تیم ایران بود که بازی بهتری را نسبت به روس‌ها انجام داد.»


وی ادامه داد: «تیم روسیه بعد از مسابقات یورو 2016 که در بازی فینال برابر اسپانیا تن به شکست داد عزم خودش را برای موفقیت در جام جهانی جزم کرد و با اضافه کردن چند بازیکن جوان با تیم قدرتمندی وارد مسابقات شد. روس‌ها در بازی مقابل ایران بسیار خوب و حرفه‌ای بازی کردند و در نهایت موفق شدند از سد ما بگذرند و فینالیست شوند.»


کارشناس فوتسال ایران در خصوص بازی رده بندی ایران مقابل یکی از تیم‌های آرژانتین یا پرتغال بیان کرد: «بازیکنان تیم ملی شانس زیادی داشتند تا به فینال صعود کنند و شکست مقابل روسیه مقداری از روحیه بازیکنان کم کرد. در حال حاضر هم تیم نیاز به یک ریکاوری خوب دارد و ما توانایی شکست دادن هر دو تیم پرتغال و آرژانتین را داریم.»


لک در رابطه با عملکرد ناظم الشریعه به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: «از روزی که ناظم الشریعه به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی شد فوتسال ایران نتایج خوبی را کسب کرد. قهرمانی در آسیا و قرار گرفتن در بین 4 تیم برتر دنیا نتایج خوبی را برای ناظم الشریعه رقم زد. سرمربی تیم ملی شناخت خوبی از بازیکنان تیم ملی دارد و همین شناخت در بازی تیم ملی هم به چشم می‌‌آید.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته