دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: با نکوداشت دفاع مقدس باید در مسیر صدور اسلام و انقلاب قدم به جهان بگذاریم

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از پادگان جدید سهند تیپ 121 تکاور نزاجا گفت: اکنون بر ما وظیفه است با نکوداشت دفاع مقدس قدم در مسیر صدور اسلام و انقلاب اسلامی به جهان بگذاریم.
کد خبر : 121532

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش حجت‌‎الاسلام سید محمد علی آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران از مجموعه‌ای از یکان‌ها و عقیدتی سیاسی‌های مستقر در تبریز بازدید به عمل آورد.


نماینده ولی فقیه در ارتش ضمن بازدید از پادگان جدید سهند تیپ 121 تکاور نزاجا واقع در منطقه مایان در حومه شهر تبریز و در جمع سربازان تیپ 121 تکاور در پادگان سهند با تبریک هفته دفاع مقدس بیان کرد: اینکه چرا باید هفته دفاع مقدس را که آغاز یک جنگ است تبریک گفت، ریشه در نتایج جنگی است که جوانان این کشور با ایمان و اراده و رشادت های خود رقم زدند.


رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به فداکاری‌ها و دلاوری‌های لشکر 21 حمزه در هشت سال دوران دفاع مقدس اذعان کرد: دشمن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با هدفی روشن این جنگ را آغاز کرده بود. براندازی نظام از را ه های سیاسی و ترور و تحریم میسر نبود و صدام را به عنوان یک عامل برای اهداف آمریکا روش نظامی را امتحان کرد.


آل هاشم علت پیروزی در جنگ تحمیلی را دلاوری‌های ملت و پیروی از رهنمودهای پیامبرگونه امام خمینی (ره) دانسته و افزود: اکنون نیز بر ما وظیفه است با نکوداشت دفاع مقدس قدم در مسیر صدور اسلام و انقلاب اسلامی به جهان بگذاریم.


آل هاشم در این سفر از پادگان جدید سهند بازدید کرد و با «قهرمان» خواندن لشکر 21 حمزه به خدمات و رشادت‌های شهیدان و جانبازان این لشکر در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و از کارکنان این یکان خواست تا این رشادت‌ها را ارج نهاده و از یاد نبرند.


رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران بعد از حضور صمیمی در جمع کارکنان و سربازان و بازدید از اماکن و ساختمان‌های جدیدالتاسیس از پایگاه هوانیروز تبریز نیز دیدن کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته