دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
درگفت‌وگو با آنا

جلالی: بازی با ناشناخته‌‌ها سخت است/ نگاهی جدی به جام حذفی داریم

سرمربی پیکان گفت: جام حذفی مسیر خوبی برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیاست.
کد خبر : 121528

مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، درباره دیدار تیمش برابر هف سمنان در جام حذفی گفت: «شناخت زیادی از این تیم نداریم و بازی کردن در دیدارهایی که حریفان ناشناخته هستند،‌ دشوار است. ما دقیقا نمی‌دانیم که حریف با چه شیوه‌ای برابر ما قرار می‌گیرد و بنابراین کارمان سخت است. قطعا در جریان بازی است که می‌‌‌توانیم حریف را ارزیابی کنیم و با نقاط ضعف و قوت آن آشنا شویم.»


او افزود: «البته تیم هف سعی کرده پیشرفت خوبی در سال‌های اخیر داشته باشد و حالا که خود را به دسته دوم لیگ آزادگان رسانده می‌خواهد که در جام حذفی هم نمایش قابل توجهی داشته باشد. ما این حریف را دست‌کم نمی‌گیریم و با تمام موجودی‌مان برابرش ظاهر می‌شویم.»


وی درباره اینکه به نظرش لازم بود تیم‌های لیگ برتری از مرحله یک‌ سی‌‌ودوم وارد رقابت‌های جام حذفی شوند، بیان داشت: «این تصمیمی است که گرفته شده و هرگونه اظهارنظر ما تغییری در این ماجرا نخواهد داشت. هرچند که از یک مرحله جلوتر بازی کردن در جام حذفی بر روی تیم فشار بیشتری می‌آورد اما این شرایط برای همه تیم‌هاست و یکسان بودن وضعیت تیم‌های شرکت کننده در جام حذفی باعث می‌شود به هیچ تیمی ظلم نشود .»


سرمربی پیکان در مورد اینکه تیمش چقدر جام حذفی را جدی می‌گیرد، عنوان کرد: «مسلما برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا رقابت‌های جام حذفی بهترین و کوتاه‌ترین مسیر است. ما هم می‌خواهیم از این فرصت استفاده کنیم و بنابراین با قدرت به مصاف حریفان می‌رویم تا به نتیجه موردنظر برسیم.»


او درباره تیم ملی فوتبال و دیدار با ازبکستان گفت: «نظر خاصی درباره تیم ملی ندارم. امیدوارم که کارلوس‌ کی‌روش و شاگردانش بتوانند با تمام توان برابر حریفان ظاهر شوند و با پیروزی‌هایی که به دست می‌آورند راهی جام جهانی روسیه شوند. قطعا حضور متوالی در جام جهانی افتخار بزرگی است.»


جلالی درباره تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر به واسطه بازی‌های تیم ملی نیز بیان کرد: «این موضوع مسئله جدیدی نیست. ما مدت‌هاست با این مسئله روبه‌رو هستیم و اتفاقا نسبت به قبل هم شرایط بهتر شده است چون برنامه را در اختیار داشتیم و بهتر می‌توانیم به مصاف حریفان برویم.هر چقدر هم این تعطیلی‌ها کیفیت بازی‌های لیگ را پایین بیاورد، مهم نیست و همه تیم‌ها می‌توانند با شرایط فعلی کنار بیایند.»


سرمربی سایپا در خصوص اینکه تا اینجای فصل توانسته بازیکنان جوان پیکان را به خوبی به ترکیب اصلی نزدیک کند، تصریح کرد: «جوان‌های تیم تلاش زیادی می‌کنند تا ارزش‌های خود را نشان دهند و در این بین بازیکنانی که بتوانند در جریان بازی به تیم کمک کنند مسلما در آینده هم می‌توانند مهره‌ای ثابت در ترکیب تیم باشند. هر چند قبل از آنکه فرصت بازی پیدا کنند،‌ باید در تمرینات تیم خوب باشند تا بتوانند به ترکیب اصلی برسند. امیدوارم در زمان‌هایی که کمتر شاهد تعطیلی رقابت‌های لیگ هستیم،‌ بیشتر به جوان‌های تیم فرصت دهیم تا در مواقع حساس بتوانند حامی تیم باشند و در جریان بازی راهگشا باشند.»


انتهای پیام/

برچسب ها: پیکان مجید جلالی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته