دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاداسلامی عنوان کرد:

حضور موثر دانشگاه آزاد اسلامی در نهمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاداسلامی از حضور موثر دانشگاه آزاد اسلامی در نهمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو خبر داد و از واحدهای دانشگاهی خواست تا فهرست دستاوردها، توانمندی‌ها و آثار خود رادر اسرع وقت اعلام کنند.
کد خبر : 121479

دکتر ابراهیم واشقانی فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا با توجه به شرکت دانشگاه آزاد اسلامی به صورت غرفه واحد در نهمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو اظهار کرد: «واحدهای دانشگاهی و روسای شورای تخصصی پژوهش و فناوری استان‌ها لازم است حداکثر تا هشتم مهر فهرست دستاوردها، توانمندی‌ها و آثار خود را به همراه مشخصات نماینده واحدها و استان‌ها از طریق نمابر 55229259-021 به حوزه پژوهش و فناوری واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری اعلام کنند.»


وی خاطرنشان کرد: «نمایندگان هر استان لازم است به همراه آثار خود در روز تحویل غرفه از ساعت 11 صبح روز سیزدهم مهر در محل غرفه دانشگاه آزاد اسلامی در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران حضور داشته باشند.»


نهمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو 14 لغایت 17 مهر سال 1395 در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. در این راستا، ستاد ارائه توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی در واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری تشکیل شده است.


آثار دریافتی از سوی ستاد ارائه توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی در نهمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو شامل: تولید محصول نمونه آزمایشگاهی (پروتوتایپ)؛ محصول تولید شده، تجاری شده و یا در حال پیگیری برای تجاری‌سازی (شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز رشد)؛ فناوری‌های تولید شده و ثبت شده (اختراعات ملی، بین‌المللی و فروش دانش‌فنی)؛ تولید علم (کتاب و مجله) و ایده‌های مراکز تحقیقاتی در زمینه خلق فناوری و معرفی محصول به بازار در زمینه‌های مختلف فناوری نانو است.


سومین جشنواره فناوری نانو دانشگاه آزاد اسلامی 5 و 6 خرداد 1395 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری برگزار شد. در این جشنواره‌ها، دستاوردهای مجموعه عظیم دانشگاه آزاد اسلامی به نمایش و رقابت گذاشته شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته