دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ذخیره‌های برانکو به مصاف قشقایی می‌روند/ تاکتیک منصوریان مشخص نیست

استقلال و پرسپولیس در شروع رقابت‌های جام حذفی برابر حریفانی گمنام و ناآشنا قرار می‌گیرند.
کد خبر : 121475

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران از فردا آغاز می‌شود و تیم‌های حاضر در این مسابقات در شهرهای مختلف به مصاف یکدیگر می‌روند. یکی از نکات جالب مسابقات این فصل جام حذفی حضور تیم‌های لیگ برتری از مرحله یک سی‌ودوم است که باعث شده تیم‌های مطرح برابر رقبایی نسبتا گمنام از دسته‌های پایین‌تر قرار بگیرند.


در اولین روز جام حذفی که امروز برگزار می‌شود تیم بحران‌زده ذوب‌آهن که با جدایی یحیی گل محمدی سرمربی خود،‌حالا مجید حسینی را به طور موقت روی نیمکت خود می‌بیند به عنوان مدافع عنوان قهرمانی رودرروی شهرداری بوشهر قرار می‌گیرد. ذوبی‌ها قصد دارند با پیروزی در خانه شهرداری بار دیگر برای تصاحب عنوان قهرمانی تلاش کنند. سیاه‌جامگان هم در مشهد به مصاف تیم نا آشنا شهرداری مشهد می‌رود. در این روز تیم نفت تهران میزبان مهرگان دره شهر است .غذای سبز مشهد نیز میزبان سپاهان اصفهان است. سپاهان با 5 قهرمانی پرافتخارترین تیم جام حذفی است و قطعا با تمام قدرت در این رقابت‌ها حاضر می‌‌شود.


در ادامه این بازی ها که فردا دنبال می‌شود طبق برنامه شاگردان امیرقلعه‌نویی فردا بازی بسیار آسانی را در خانه مقابل فولاد یاسوج دارند. حریف یاسوجی‌ آنها در دسته دوم لیگ آزادگان هم حضور ندارد .سایپا به مصاف بادران نوین دسته دومی می‌رود که عملا بازی آسانی برای شاگردان فرکی خواهد بود. ماشین سازی تبریز برابر اتحاد لردگان چهارمحال قرار می‌گیرد. حریفی که نمی‌تواند مشکلی برای شاگردان خطیبی درست کند. صنعت‌نفت آبادان که عملکرد قابل قبولی در لیگ برتر داشته به مصاف شهرداری تبریز می‌رود. شاگردان نادردست‌نشان می‌توانند شروع خوبی را در جام‌حذفی نیز داشته باشد.


پرسپولیس در شیراز به مصاف یکی دیگر از تیم‌های گمنام فوتبال ایران قشقایی می‌رود. این بازی در ابتدا قرار بود با انصراف پرسپولیسی‌ها برگزار نشود چرا که برانکو نمی‌خواست بدون 6 ملی‌پوش خود در این رقابت‌ها حاضر شود اما نهایتا سرخ‌های پایتخت پذیرفتند که در غیاب ملی‌پوشان خود برابر حریف پرانگیزه خود که چند فوتبالیست باتجربه لیگ برتری را در ترکیب خود دارد بازی کنند شکست پرسپولیس کاری محال به نظر می‌‌‌آید اما بازیکنان تیم قشقایی بدشان نمی‌آید که خالق شگفتی بزرگی شوند.


روز شنبه آینده این بازی ها هم با سه بازی دنبال می‌شود که در مهم ترین بازی استقلال مهمان ملوان نوین است. در این بازی منصوریان می‌تواند از بازیکنانی که کمتر در طول 7 هفته ابتدایی لیگ برتر بازی کرده‌اند، استفاده کند. البته به نظر می‌رسد سرمربی جوان آبی‌ها ریسک نکند و با تمام قوا به مصاف این تیم برود. در یکی دیگر از دیدارهای روز شنبه عقاب تبریز میزبان فولاد خوزستان است و نعیم سعداوی می‌تواند نتیجه خوبی با فولاد برابر حریفی گمنام بگیرد.


پنجشنبه 8 مهر 95


آینده سازان برق شیراز-فجرسپاسی شیراز 14:30


زاگرس یاسوج-فولاد یزد 14:30


بادران تهران-پاراگ تهران 15:00


آلومینیوم اراک-شهید کریمی جویبار 15:30


پیکان تهران-هف سمنان 16:00


شهرداری بوشهر-ذوب آهن اصفهان 16:15


غذای سبز مشهد-سپاهان اصفهان 16:30


نفت تهران-مهرگان دره شهر 17:15


اتحاد لردگان-ماشین سازی تبریز 16:00


سیاه جامگان مشهد-شهرداری ماهشهر 17:00


جمعه 9 مهر 95


سفیر آبیک قزوین-صبای قم 14:30


پدیده مشهد-شهباز نوژن البرز 15:00


شهرداری فومن-سپیدرود رشت 15:00


امید شهرداری اراک-گسترش فولاد تبریز 15:00


قشقایی شیراز-پرسپولیس تهران 15:00


ایرانجوان بوشهر-نفت امیدیه 16:00


بادران نوین تهران-سایپا تهران 16:00


پارس جنوبی جم-نیروی زمینی تهران 16:15


استقلال خوزستان-نفت و گاز گچساران 16:30


تراکتور سازی تبریز-فولاد یاسوج 16:30


نفت مسجد سلیمان-استقلال آبی تهران 16:30


شنبه 10 مهر 95


عقاب تبریز-فولاد خوزستان 15:00


ملوان نوین انزلی-استقلال تهران 16:10


خونه به خونه بابل-شاهین بندر عامری 16:00




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته