دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مهر 1395 - 16:07

ارزیابی میدانی وزیر کشور از آمادگی دستگاه ها برای پشتیبانی از حضور زائرین در اربعین حسینی

وزیر کشور در رأس یک هیأت از معاونان دستگاه های اجرایی به خوزستان و ایلام سفر و ضمن ارزیابی آمادگی های ایجاد شده برای پشتیبانی از حضور زائرین در اربعین حسینی، تصمیمات لازم را اتخاذ کرد.
کد خبر : 121361

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، به نقل پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در راستای پیش بینی تمهیدات لازم جهت برگزاری مراسم اربعین حسینی که مباحث نظری و تقسیم کار آن در جلسات متعدد با حضور دستگاه های اجرایی مرتبط و استانداران کشور به منظور هرچه باشکوهتر برگزار شدن آن و برنامه ریزی در تسریع و تسهیل خدمات به زائران اباعبدا.. الحسین در تهران صورت گرفته است، صبح امروز سه شنبه، ششم مهرماه رحمانی فضلی وزیر کشور همراه با معاونین امنیتی و عمرانی وزارت کشور و تنی چند از معاونین سایر وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی از جمله رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جهت بازدید میدانی و نظارت بر حسن اجرای اقدمات وارد فرودگاه آبادان شد .


بنا بر این گزارش، پس از استقبال رسمی مسئولین استان، وزیر کشور با حضور در مرز شلمچه؛ از امکانات و تسهیلات رفاهی پیش بینی شده از جمله خدمات کنسولی، امکانات حمل ونقلی- اسکان موقت – بهداشت – عبور از مرزها- پارکینگ خودروها و امکانات جانبی دیگر در پایانه مرزی شملچه به صورت کامل و دقیق بازدید بعمل آورد و پس از اخذ توضیحات و گزارش اقدامات از مسئولین ذیربط جهت اداء احترام به میعادگاه عاشقان یادمان شهدای گمنام شلمچه حضور یافت .


وزیر کشور، سپس خرمشهر را به قصد بازدید از نقطه صفر مرزی دشت آزادگان ترک کرد و پس از ورود به پایانه چذابه از پروژه های عمرانی در دست اقدام و بخش های مختلف پایانه و امکانات پیش بینی شده آن بازدید جامع بعمل آورد.


رحمانی فضلی ضمن قدردانی از مسئولین و عوامل مربوطه و تقدیر از زحمات آنان خواهان تسریع در اتمام پروژه های در حال اجرا و تحقق حداکثر آمادگی برای برگزاری باشکوه مراسم اربعین، همراه با تأمین امنیت و آسایش کامل برای زائران امام حسین (ع) شد.


رحمانی فضلی، سپس چذابه را به قصد بازدید از پایانه مرزی مهران به همراه مسئولین ذیربط ترک کرد و پس از ورود به پایانه مرزی مهران از بخش های مختلف و امکانات پیش بینی شده بازدید جامع و کامل بعمل آورد.


وزیر کشور پس از این بازدید، در جلسه ستاد اربعین حسینی که با حضور استانداران خوزستان و ایلام و سایر اعضای ستاد برگزار شد، توصیه های لازم را به منظور انجام دقیق وظایف هر یک از دستگاه ها و مسئولین مربوطه یادآور و تأمین رفاه و آسایش و کسب رضایتمندی زائران حسینی و در نهایت خشنودی اهل بیت و خداوند متعال را به عنوان هدف اصلی همه دست اندرکاران امر اربعین بر شمرد.


اخبار بعدی از سفر وزیر کشور به استان های خوزستان و ایلام در همین پایگاه اطلاع رسانی منتشر می شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته