دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مهر 1395 - 15:19
در صحن علنی شورای شهر تهران عنوان شد؛

شاکری: رای قلع و قمع ساخت و ساز غیرمجاز «روشا» اجرا نشد/ این بی‌اعتنایی برای مدیریت شهری و شورا بد است

رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران با انتقاد از بی توجهی و بی اعتنایی مالکان مجتمع تجاری روشا به رای قلع و قمع طبقه نهم این مجتمع، گفت: نه تنها رای مذکور اجرا نشده بلکه این مجتمع به عرضه محصولات برند خارجی نیز اختصاص یافته است.
کد خبر : 121328

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، مجتبی شاکری در تذکر میان دستور خود در دویست و نود و سومین جلسه علنی شورای شهر تهران، با اشاره به سابقه بیش از یک ساله پیگیری تخلفات ساختمانی مجتمع تجاری روشا، اظهار کرد: اینکه مجتمع روشا رای قلع و قمع طبقه مازاد را اجرا نمی‌کند و بی‌توجه به نظر مدیریت شهری کار خود را پیش می‌برد برای کل مدیریت شهری و شورا بد است.


وی در ادامه با اشاره به بررسی گزارش عملکرد 750 صفحه‌ای عملکرد سازمان فرهنگی و هنری شهر تهران، گفت: خلاصه این گزارش را در قالب هفت صفحه گردآوری کرده و برای اعضای شورای شهر ارسال کرده‌ایم. تقاضا می‌کنم اعضا ضمن مطالعه این گزارش نظر خود را در این رابطه اعلام کنند.


شاکری ضمن تقدیر از شهرداری تهران بابت برپایی نمایشگاه عصر سیب و توزیع بن خرید میان هیات‌های مذهبی، تاکید کرد: بخشی از رسالت شهر حفظ این شبکه فرهنگی است که آورده‌های ارزشمندی برای شهر دارند. کمک اندک شهرداری لازم است و حتی می‌تواند افزایش یابد.


وی در عین حال بر ضرورت ساماندهی و ضابطه مند کردن اعطای کمک به هیات‌های مذهبی تاکید کرد.


انتهای پیام/

برچسب ها: شورای شهر تهران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته