دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مهر 1395 - 15:22

نماینده رباط کریم: اگر احمدی‌نژاد تمکین نمی‌کرد مثل ماجرای خانه‌نشینی‌ خودش ضرر می‌کرد

نماینده رباط کریم در مجلس درباره آینده سیاسی احمدی‌نژاد گفت: اگر احمدی‌نژاد از توصیه رهبری تمکین نمی‌کرد، مثل ماجرای خانه‌نشینی‌اش خودش ضرر می کرد.
کد خبر : 121321

حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره آینده سیاسی احمدی‌نژاد، با توجه به توصیه مقام معظم رهبری به وی مبنی بر عدم شرکت در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: من اگر جای احمدی‌نژاد باشم اولا «چشم» می‌گویم و بعد می‌گویم اگر روزی هم خواستم در انتخابات شرکت کنم، احمدی‌نژاد چهارسال اول ریاست جمهوری خواهم بود و نه چهار سال دوم.


وی درباره احتمال نگرانی در جبهه اصولگرایان برای به وحدت رسیدن درباره کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، تصریح کرد: به نظر من در جبهه اصولگرایی تفرقه‌ای ایجاد نمی‌شود و آنان در این باره به وحدت می‌رسند.


به گزارش آنا، رهبر معظم انقلاب اسلامی روز گذشته(دوشنبه) در بیانات پیش از درس خارج فقه گفتند: «یک نفر، یک آقایی آمده پیش من، من هم به ملاحظه صلاح حال خود آن شخص و صلاح حال کشور به ایشان گفتم که شما در فلان قضیه شرکت نکنید.»


ایشان افزودند: «با ملاحظه ی حال مخاطب و اوضاع کشور به یک آقایی انسان توصیه می کند که آقا شما اگر توی این مقوله وارد شدید این دو قطبی در کشور ایجاد می شود. دو قطبی در کشور مضرّ است به حال کشور.»


احمدی‌نژاد نیز امروز در نامه‌ای خطاب به رهبر انقلاب اسلامی نوشت: «ضمن تشکر از بیانات مهم حضرت‌عالی در جلسه درس خارج فقه مورخ پنجم مهرماه جاری، به استحضار می‌رسانم که در عمل به منویات رهبر بزرگوار انقلاب، برنامه‌ای برای حضور در عرصه رقابت‌های انتخاباتی سال آینده ندارم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب