دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از نمایشگاه بین‌المللی آب:

لزوم کاهش هدررفت آب تهران

وزیر صنعت، معدن و تجارت روند برگزاری این دوره از نمایشگاه صنعت آب را بسیار مثمرثمر و مناسب ارزیابی کرد و گفت: این رویداد فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردهای جدید شرکت‌های داخلی و حمایت از تولید ملی در عرصه آب و فاصلاب است.
کد خبر : 121307

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از پاون، محمدرضا نعمت‌زاده در حاشیه بازدید 2 ساعته خود از دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران ضمن مطلوب ارزیابی کردن روند برگزاری این دوره از نمایشگاه اظهار کرد: این رویداد بین المللی فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردهای جدید شرکت‌های داخلی و حمایت از تولید ملی در عرصه آب و فاصلاب است.


وی حضور شرکت‌های داخلی در دوازدهمین دوره نمایشگاه صنعت آب را بسیار مثمرثمر و مناسب ارزیابی کرد و افزود: این نمایشگاه همچنین فضای خوبی را برای ارتباط بین شرکت‌های داخلی و خارجی ایجاد کرده است.


وزیر صنعت، معدن و تجارت به موضوع استاندارسازی تجهیزات آب و فاضلاب نیز اشاره کرد و گفت: در این زمینه استاندارهای ملی و بین المللی وجود دارد که هر دو در این مقوله رعایت می‌شود و مشکلی در این باره وجود ندارد.
لزوم اولویت‌بندی برای اصلاح روند هدررفت آب در مناطق مختلف تهران


نعمت‌زاده بر لزوم اولویت‌بندی برای اصلاح روند هدررفت آب در مناطق مختلف شهر تهران تاکید کرد و افزود: گاهی ممکن است به دلیل مشکلات عمرانی و یا بعضاً سختی‌های موجود برای حفاری در یک منطقه از تهران روند اصلاح و ترمیم مشکلات مربوط به هدر رفت آب این نقطه از شهر رها شود، در حالی که ممکن است حتی بیشترین میزان هدررفت آب نیز مربوط به همین حوزه باشد.


وی تصریح کرد: بنده هم‌اکنون به‌عنوان قائم مقام معاون‌اول رئیس جمهوری در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران حاضرم جلساتی در این زمینه برگزار کرده و کمک کنیم تا با همکاری وزارت نیرو، شهرداری و سایر دستگاه‌های مرتبط با این مقوله راهکارهای مناسب برای کاهش میزان هدررفت آب تهران را بررسی و اجرایی کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته