دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 فروردين 1394 - 00:00
پرونده هفته بیست و پنجم لیگ برتر امروز بسته می‌شود

نبرد نفت و فولاد برای صدرنشینی

سه دیدار باقی مانده از هفته بیست و پنجم امروز برگزار می‌شود.
کد خبر : 12130

به گزارش خبرنگار ورزشی خبر گزاری آنا،هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر با رویارویی تیم های نفت تهران -فولاد خوستان ، سپاهان - تراکتور سازی و استقلال خوستان با پرسپولیس به پایان خواهد رسید دیدارهای که از حساسیت های خاصی برای این تیم‌ها برخوردار است.


نفت تهران- فولاد


شاگردان علیرضامنصوریان با کسب 48 امتیاز از 24بازی،در رده‌ی اول جدول لیگ قرار دارند.آنان در 5 بازی اخیر خود، 4 پیروزی و 1 تساوی را تجربه کرده اند .تیم نفت که رویای قهرمانی در لیگ را در سر می پروراند، برای رسیدن به این هدف باید تیم جوان و قدرتمند فولاد را شکست دهد. اما شاگردان اسکوچیچ وضعیت متفاوتی نسبت به حریف خود دارند.فولادی‌ها از 5 دیدار اخیر ، 2پیروزی ،2 شکست و یک تساوی به دست آورده‌اند. آنان که در دیدار رفت مقابل نفت تهران با نتیجه 2بر2 در زمین خود متوقف شدندبا توجه به وضعیت جدول این بازی برایشان اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده‌ است. پیروزی شاگردان منصوریان در این بازی می تواند تا حدودی خیال آنان را برای کسب قهرمانی راحت کند. فولاد نیز در صورت برتری بر نفت می تواند به کسب سهمیه آسیایی امیدوارتر شود.


سپاهان - تراکتور سازی
سپاهان با کسب 41 امتیاز از 24 بازی، در مکان چهارم جدول لیگ قرار دارد زردپوشان عملکرد قابل قبولی در هفته های اخیر لیگ نداشت. مصاف این تیم با تراکتورسازی از سخت ترین دیدارهای پیش روی سپاهان در نیم فصل دوم لیگ خواهد بود و پیروزی دراین بازی می‌تواند شاگردان حسین فرکی را بریا تصاحب جام قهرمانی همچنان امیدوار نگه دارد. اما تراکتورسازان که بر خلاف رقابت‌های آسیایی در لیگ خیلی خوب ظاهر شده‌ اند به خوبی می دانند که هر نتیجه ای جز پیروزی آنها را از قهرمانی دور می کند. شاگردان تونی در 5 بازی گذشته خود 5 پیروزی به دست آورده‌اند تا نشان دهند شناخت کافی را نسبت به حریفان لیگ برتری خود دارند. تراکتوری ها با کسب 47 امتیاز از 24 بازی سایه به سایه نفت تهران در صدر جدول لیگ برتر حرکت می‌کند.


استقلال خوزستان - پرسپولیس


آخرین بازی هفته بیست و پنجم بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس برگزار می شود. این بازی برای آبی‌های اهوازی حکم مرگ و زندگی دارد . استقلالی‌ ها در 5 بازی گذشته یک برد، یک تساوی و 3 شکست را متحمل شده‌اند. هر چند که عبدا...ویسی سرمربی آبی‌ها معتقد است تیمش گزینه سقوط نیست اما کسب 23 امتیاز از 24 بازی و قرار گرفتن در رتبه 12 خوزستانی ها را در لبه پرتگاه قرار داده‌ است.


در سوی دیگر میدان پرسپولیسی‌ها برای حفظ نامشان و غرور هواداران خود پا به این مسابقه می گذارند. هر چند که بعد از حضور برانکو حساب کار دست بازیکنان آمده و تکاپوی بیشتری می کنند اما بایددید که آنان از انگیزه کافی برابر تیم پر انگیزه استقلال خوزستان برخوردار خواهند بود یا خیر. شرایط سرخ پوشان در صورت کسب 3 امتیاز این مسابقه تغییری در جدول نخواهند داشت و در همان رتبهء نهم باقی خواهند ماند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته